.

Mamselamsen

tisdag, augusti 30, 2005

Med tanke på kaoset här...

pirrar det lite gott i magen, när jag tänker på att vi ska flytta hit....

Stora rummet

och fylla lägenheten med all möjlig mög.

Visserligen var Stephan på ett uruselt humör när jag kom dit. Han håller på att bygga om köket och det går nog inte riktigt som han hade tänkt sig. Jag lämpade av lite lådor... gav honom lite uppmuntrande tillrop och drog snabbt som ögat.

Over and out/Mamselamsen som inte vill få på skallen för att vissa köksdetaljer inte lossnar som de ska. =)

16 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Här ser jag du kommer att få mycket trevling fönsterputsning att se fram emot! Hua.

4:48 em  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

det ser ju riktigt ståndsmässigt ut tycker jag.. rätt don åt rätt person.. lite guldtofsar på gardinerna hoppas jag det blir..

4:50 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

rita! Telefonnumret till fönsterputsaren redan inskrivet i filofaxen. Han tar 700:- för alla fönster.

Lyckliga Grodan. *fnissar* Ja, tofsarna finns redan här. Hur KUNDE du veta.

5:11 em  
Anonymous Anonym tycker...

Wow! Det ser helt underbart trivsamt ut! :D Det är annat än mina 25 kvadrat det! *haha*

5:23 em  
Anonymous Anonym tycker...

Nice. Vilken vad fashionabelt och läckert det ser ut.
Drömkåken med andra ord?
I`ll dream...
19 kvadrat + ett fönster har jag :)

6:28 em  
Anonymous Anonym tycker...

åh vad fint!!!!

6:38 em  
Blogger Theron o familj tycker...

Åh vad fint det såg ut!

6:46 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

jaaa...jag är så himla lycklig över vår lägenhet.

6:57 em  
Blogger Sallin tycker...

Burspråk ÄR snyggt! Extra häftigt att det är runt...

7:16 em  
Blogger Gagga tycker...

Förstår att detta kan vara själva tornet som jag sett utifrån. Så jäkla fint! Inte för mycket gardiner o tingeltangel nu!

7:39 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja, det är tornet. Och nej det ska inte bli så mycket gardiner. Lööövar! =)

7:45 em  
Blogger Cornelia tycker...

Å vilket vackert fönster - det ser väldigt feng shui-igt just nu inte överlastat alls - energiern akna flöda fritt

8:29 em  
Blogger Cornelia tycker...

energierna flödar visst lite hackigt här eftersom jag inte kan skriva

8:30 em  
Anonymous Anonym tycker...

du, det där ser mysigt ut! perfekt läshörna

8:32 em  
Blogger The Female Dinousaur tycker...

Ser helt underbart läckert ut! Grattis - jag är bara liiite avis!

11:15 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Var inte avis... när Ni har vägarna förbi... kom upp, så tar vi en fika i tornet, med Ebba von G spinandes i nån fåtölj.

9:51 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka