.

Mamselamsen

tisdag, augusti 30, 2005

Här springer jag...

mellan lådor och bloggen och då kom jag att tänka på en sak. Jag bloggar nog inte som det var tänkt från början. Jag trodde i våras att blogga var något seriöst, där man skulle framföra en massa åsikter och så. Men självklart spårar jag ur och börjar i stället "umgås" med en massa folk över jorden. Idag är Jenny äntligen hemma igen (i Australien) i förra veckan kom Ilva hem också (i Italien). Jag kan ha lite koll på vad ungarna pysslar med. Syrran går in ibland och kollar mig, så jag inte sitter och ljuger Er fulla. Hurra, vad det är roligt att blogga om noll och ingenting.

Jo en sak är riktigt nyttig här. Jag kan skälla offentligt på ungarna... även om jag inte har gjort det... än.

Over and out/Mamselamsen, som vägrar att göra som man ska.

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Det var väl en jäkla tur,,för oss,, at du inte blev en "seriös" bloggare! Läsa hos dej, ljug eller inte,,är ju så kul!

3:23 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ljuga kan jag inte, för då får jag på halsen av familjen. det vågar inte f..n! :D

3:40 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ingen aning hur jag blev registrerad där.

4:45 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Jodu, man är som man är... Jag hade ju tänkt vara så himla hemlig och urfloppad... men jag är bara som jag brukar: halvfloppad. Luther sitter kvar på min ena axel och kollar allt vad jag skriver. Och på den andra sitter morsan...och säger: "Men xxxx, fyyyyy på dig!"

5:49 em  
Blogger Sallin tycker...

håller helt med rita, det är ju tack vare ditt sätt att blogga som gjorde att jag vågade ta språnget ut i blogvärlden...

7:19 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka