.

Mamselamsen

måndag, september 05, 2005

Lika slut som Ebba!

Ebba ligger utslagen i soffan och jag vill göra likaledes, men har massor att göra. Men sak är himla bra, Trots städning, skurning, flytt, uppackning, tvätta kristallampor har jag alla naglarna i behåll. Ett litet under i sig. Om en timme måste jag åka till Kalmar... Öhhh...

Men från och med i morgon, ska jag bara ägna mig åt att förbereda för resan till LA. Bullens korv, pulverbrunsås och godis är inköpt. Var det nått mer Millan?

Nä, nu ska jag byta sida... måste kolla min mail.

Over and out/Mamselamsen som just nu har en liten kisse som vandrar fram och tillbaka på tangentbordet.

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Mina katter är åxå mycket hjälpsamma på/med tangentbordet,,, synd att dom stavar så dåligt! Gratulerar dej till lilla Ebba, hon ser ju otroligt söt ut,, förmodar att det kommer fler foto!

4:41 em  
Blogger Gagga tycker...

Guskelov att du är tillbaka! Du ser vi klarade inte av det här utan dig. Det blev totalt kaos.
Nu har du mycket att ställa med förstår jag o sen måste du ju kela jättemycket med lilla Ebba.
Efter gårdagen känner jag mig totalt lurad, missbrukad, besviken, ja jag vet inte allt. Har tappat lusten att fortsätta. Det roliga är sabbat!
Den jävla piraten/ energitjuven kan ju påstå att detta var ett experiment. Det HON ville o åstadkom var bara ett typiskt kvinnligt anfall av avundsjuka o intrigmakeri (+ lite datakunskaper)

5:56 em  
Blogger Batbut tycker...

Mysigt att få smått i huset igen kan jag tänka *s*.
Gagga, låt INTE en energitjuv förstöra nöjet för oss alla! Läs min blogg, vila upp Dig från bloggen och sedan kommer Du igen! We behöver Dig med, precis som Mamse!

6:23 em  
Blogger Cornelia tycker...

Hej! jag såg din guldväska i helgen - helt klart din fast den var en 20-årig tjej som hade den. Du är en trendsetter!

6:54 em  
Blogger Gagga tycker...

Jo jag har tappat lusten, men har lagt in ny bil(d) iallafall. Hi, hi!!

7:20 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka