.

Mamselamsen

måndag, september 05, 2005

Dä ä möcke nu!

Packa upp, packa till LA, roa Ebba....... och till slut hittade jag rätt telefonjack och nu står jag mitt bland lådor och kartonger och bloggar. Stephan har helt idiotförklarat mig. *skrattar*

Men nu i alla fall har vi Ebba von G. här. Oh ett mer rätt namn kunde vi inte ha gett gett henne. För "Orginal-Ebba" är ju mode intresserad och det är denna Ebba också. Jag har bevis, som jag kommer att lägga ut under dagen.

Men det är sknt att vara tillbaka här... känner mig liksom hel igen.

Over and out/Mamselamsen som snart är tillbaka igen...ska bara hitta en icke-upptagen kontakt till datron.

9 Kommentarer:

Blogger Batbut tycker...

Välkommen välkommen! Du har missat jordens drama här över helgen...*s*. Pirater och förolämpningar har haglat vilt, "Du" har genom en pirat lagt ned Ditt bloggande osv... och jag har varit mkt mkt elak mot Dig (=piraten alltså). Så du har nog haft det lugnt jämfört med oss *s*

11:35 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jaha...*fattar ingenting*

11:43 fm  
Blogger Batbut tycker...

Läs igenom ditt "godnatt" inlägg, och så koller Du min blogg. Då blir det nog klarare

11:46 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag har gjort det nu.... men jag kan berätta att ryktet om min "bortgång" är ovanligt överdrivet. =)

11:55 fm  
Blogger Batbut tycker...

Det förstod vi så småningom *s*. Men den lille piraten placerade ut elaka kommentarer både här och där, som bl a jag, Biggis, Grodan och Gagga skulle ha sagt. Så det var uppror ett tag *s*

12:03 em  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

welcome back mamsen..
missed but not forgotten, som du säkert märkt med tanke på dramat som varit här..
hoppas allt är väl med dig trots upp- och nerpackandets tidevarv..

12:15 em  
Anonymous Anonym tycker...

Välkommen "hem"!

1:09 em  
Blogger PGW tycker...

Känner mig mycket lugnare nu när du är tillbaka i blogvärlden :-) Klappa katten och hälsa maken.

2:04 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tack....tack.... skönt att var tillbaka

3:43 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka