.

Mamselamsen

tisdag, september 06, 2005

Idag är jag tillbaka i mitt gamla jag igen.

Även om datorn är galen och mitt alterego flummar runt nånstans här. Är det så att "jag" varit oförskämd någon annanstans under min bortvaro, så är jag ledsen....men det var faktiskt inte jag.

Nu måste jag riga telia och hör vad det är för fel på ADSL:e här. Det tar ju hundra gånger så lång tid här. Grrr.....

Men annars är det bra....ska börja packa lite idag... får se hur mycket GULDISAR jag får med mig? Ska ju trots allt shoppa lite där.

Nu ropar Stephan! Nu är det säkert ommöblering på gång... IGEN! *ler* Måste rusa och så vill jag spara lite på batteriet i datorn. BRB.

Over and out/Mamselamsen, med lite resfeber.

6 Kommentarer:

Blogger Gagga tycker...

Vi vet att det inte var du! Även om total förvirring rådde ett bra tag.Hoppas du vet att det inte var vi heller. Oj, det där blev konstigt. Men fortfarande finns det nån nånstans som vill förstöra.
Vi skakar väl av oss det här så småningom. o kör på i gammal god stil! Inväntar rapporter o bilder från det stora landet i väst!

8:49 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Vi bor i ett område som enligt Telia har en långsam fart hur många bits man än har på bredbandet så ni kanske har råkat ut för något liknande?

Hoppas det ordnar sig!

10:07 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Det kommer en kille från Telia som ska fixa till det för oss. Vår bärbara telefon har fått tupjuck också. Den kluckar! =)

10:20 fm  
Blogger Gagga tycker...

Det kanske sitter ett teknikfientligt spöke i ditt torn. Släng ut honom!

10:28 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag hämtar Batbut... hon verkar bra på voodoo. =)

10:33 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Gud vad skönt att ha dig tillbaka..... :-)))

11:59 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka