.

Mamselamsen

onsdag, september 07, 2005

Sista bloggen för idag.

Nu ska datorn in på operation i butiken här nedanför. Han kommer att göra ett gott jobb, för han vet... tro det eller ej... att Stephan ska köpa egen dator där!!!!! Dock har min käre make, lovat dyrt och heligt att ALDRIG börja blogga. Puh..

Nytt godis är inköpt till Millan och jag hittade lite Fazer-smaskens till Linea. Sabinas lakan är på plats också Jaaa... allt är klart och ska bara stuvas.

Over and out/Mamselamsen som är tillbaka i morgon kväll från Jessicas dator.

9 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Ha, ha, jag tror nog att den gode Stephan rammlar hit en dag,. Ha det nu toppen bra Mams over there!

1:30 em  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

flyg försiktigt mamsen.. ha det så skönt over there..

3:08 em  
Blogger Terése tycker...

Trevlig resa! Du får försöka blogga lite over there annars kommer vi att gå under av abstinens! ;)

3:15 em  
Blogger Sallin tycker...

Hälsa det stora landet i väster!
Jag tror också att Stephan kommer att drabbas av bloggbacillen vad det lider.
Glöm inte bort oss på denna sidan pölen.

4:12 em  
Blogger Gagga tycker...

Inget slarv i Stockholm nu! Spara dig till USA!
Ha det bra!!!!

7:36 em  
Anonymous Anonym tycker...

Åååh, tack så jättemycket för hjälpen! Men, hur blir det nu med den där pizzerian Californian Kitchen eller vad den nu hette? Nu kommer jag ju inte kunna bjuda dig på mat där som tack. Vad ska jag göra istället, tycker du? Vill ju återgälda på nåt vis...

8:24 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Nu Mamsen sitter du och ler vackert på min blogg!
Visst var jag väl förutseende som hade en matchande ros!

7:00 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

sabina! Jag kommer fler gånger!

8:07 em  
Anonymous Anonym tycker...

Åh, så praktiskt... Menar du att du gör det redan under året vi är där?

12:43 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka