.

Mamselamsen

lördag, september 17, 2005

SKRYYYYT!!!!

Praiiiiise the Lord!

Millan blev "The most outstanding student". Ojojojoj..... vad stolt jag ar. Jag filmade och grat samtidigt. Mike (larare) sa att om alla studenter var som hon, skulle dom ha varldens lattaste jobb. Millan som ar en varre prakvarn an jag, fick knappt fram ett ord nar hon skulle tacka. Och Mike, sa att det var forsta gangen han sett henne "speachless". Nu ar Camilla kvar i skolan till klockan 4, men efter det ska det firas.

Inte nog med att Millan fick "pris", Hennes pijkvan Mike fick ocksa. Han blev "The most emproved student". Sa lyckan var total efterat i Passagen, nar alla bjods pa en femton meter lang "smorgas" med Cola (sjalvklart)

Sa ikvall ska jag, Jessica och Mike fira med manga fargglada drinkar. Millan far halla sig till DietCoke, eftersom hon har en sviktande njure. Men det ar annu inge storre fara om hon skoter sig. Det tar ett halvar till, sen ar hon formodligen OK igen. Hon hade ju njubackeninflammation for ett halvar sedan och sant tar tid att laka.

Och en annan sak har hant idag. Jag var 25 meter fran JATTEKAND skadespelare (glomt namnet) Han gjorde hand- och fotavtryck pa "The Chinese theatre" Asch....vad heter han igen? Han ar gift med Vanessa Paradise. Ahhh....Johnny Depp heter han visst.

Hur som helst, nu ska det firas.... Jiiiihaaaaaa.......

Over and out/Mamselamsen som omedelbart ska ta en gin och tonic med Jessica och invanta de...... behovs inte....Millan sitter bredvid mig i trappan nu. Paaaaartyyyyy!

11 Kommentarer:

Blogger Humlan tycker...

Oj,oj jag förstår att du är stolt!
Hoppas resten av dagen blir lika bra, med eller utan kändisar!

12:54 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag skiter fullkomligt i kandisar... men vill dom bjuda mig pa en Strawberry Daquiri (stavning?) ar det helt OK) =)

2:37 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Ååhhhhh, Johnny Depp!!! Jag hade gjort på mig av ren upphetsning av att vara så n-ä-r-a honom! *dregel*

8:13 fm  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

JOhnny Depp... DEN Johnny Depp... nämen mammsen.. nu blev grodan blek och darrig.. och till mig på samma gång.. Wow.. en kult man.. har gillat honom sedan Gilbert Grape.. Vilken Lassie det här blev.. jag vet en bloggare som såg Johnny Depp på riktigt...
Bra start på dan för mig.. tack för det

10:22 fm  
Blogger PGW tycker...

Mamsen! Det finns kändisar (gäsp) och så finns det Johnny Depp (frust!), OK! :-)

10:40 fm  
Blogger carra tycker...

Vad kul för Millan och Mike - grattis! Klart som sjutton att du är stolt! JAG är stolt och jag känner dem inte ens! (Annat än genom dig)

Och... VAAAAA - såg du Johnny Depp?!?!?!?! Nääää, nu blev det svår avund här i soffan hemma hos Rödhättan! Johnny Depp, fatta, Johnny Depp - han är ju bara... asså det finns bara en Johnny Depp! *wheee* LYCKOST dig! :D

10:40 fm  
Anonymous Anonym tycker...

johnny depp? oh my - jag skulle dött. Han är ju sååå *suck*...

11:05 fm  
Blogger Bloggblad tycker...

Vad härligt! Jag missade det här tidigare, har inte haft tid att blogga så mycket. Har fullt upp med RL.

11:39 fm  
Blogger Cornelia tycker...

Vad kul! Grattis!

4:57 em  
Anonymous Anonym tycker...

Johnny Depp är hur cool som helst!!!!! Carra skrev om att du sett honom, jag var tvungena tt fara hit och kolla om det stämde!;-D Han rä helgrym i Pirates of the carabean!! :D

9:35 em  
Anonymous Anonym tycker...

JOHNNY DEPP??!!? Min ständiga kärlek och förälskelse? Tog du kort? Berätta!! Hur såg han ut i verkligheten? *andnöd* *gnyr* Johnny Depp...mmmm

2:21 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka