.

Mamselamsen

söndag, september 11, 2005

Har har det headbangats!!

Var pa konsert igar, dar Linea "rockade fett". Jag tror att jag fick tinnitus pa kuppen. Men himmel vilken haftig rocktjej. Och med ett par Coronas under vasten stod jag i framsta ledet och headbangade, sa nacken nastan gick ur led. Lineas basist ar samma tjej som spelar med Pink... hon som hade rosa har for ett par ar sen. Jag lovar att lagga ut kort nar jag far tillfalle. Just nu sitter jag pa ett Internetcafe' och hittar inga hal att plugga in kameran pa.

Jessica och jag kommer nu direkt fran skivstudion, dar Camilla haller pa att lagga sina sista "vocals". Det roligaste var att lyssna pa Millan nar hon sjong upp... en massa " minne...manne...ahahahah...ohahaha". Med lite tur att jag far skivan med mig hem och kan borja jobba darifran. En av latarna "bet" sig fast pa en gang. "Hear me out....dadadada.... As-kalas! (Den som kommer pa fika i Nybban, kan fa se hela videon som jag spelat in.)

Sitter har med en splitter ny handbagage-dragvaska... i titan!! Skitbillig! 230 kronor. Den ska jag dra med mig heladagen som en annan "baglady", for nu ska vi till "Dollaraffaren", dar allt kostar 99 cent. Manga ljus och ljuslyktor kommer det att bli till nya lagenheten. Hallejuja!

Millan ska plugga i eftermiddag, for i morgon har hon tenta i att sjunga en okand melodi genom att bara lasa noterna. Jag fattar inte hur hon kan.

Idag har jag faktiskt alldeles rena trosor pa mig. Bagaget kom igar och det blev stor presentutdelning pa N. Sycamore. Bullens korv, kaffe, brunsas, bocker, svenska tidningar, godis, godis, godis och lite mer godis.

Jag sitter har och kollar in skylten pa Ross... tror vi slinker in en runda till dar innan vi drar vidare till "Dollaraffaren". Man vet aldrig vad man kan hitta for "bra-ha-saker" idag.

Over and out/Mamselamsen som nu haller pa att fa varmeslag. (Ja, du Bloggblad vet vad jag menar) Puh...... =)

11 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Tjena. Jag tror att alla andra sover. Jag blir först med kommentarerna här! Jag har en liten aftonväska i guld i antikaffären! Den du - 50 spänn! /Tina

10:51 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jäklar - någon annan hann före mej! /Tina

10:52 em  
Anonymous Anonym tycker...

Yo! Vad skönt att ni kommit fram välbehållna, om än hörseln drabbats något. En sak som jag funderat på: du skrev att du ville vara i tid för att få bra plats på planet - hur många timmar innan avgång bör man vara på flygplatsen?

11:22 em  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

du är helt enkelt en riktig proffsshoppare.. du kan få lägga ut några enkla tips när du kommer hem (och har vilat ut)..
ha det gott nu...

8:08 fm  
Blogger PGW tycker...

I den shoppingtakten får du nog köpa fler väskor eftersom ;-) Jag tror det går att skicka saker med båt fortfarande vet du ... ;-)

8:41 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Blir nog en dyr hemresa, för du lär ha massor i övervikt! *skratt*

3:47 em  
Anonymous Anonym tycker...

Go Crazy Shopping :) Enjoy!

8:47 em  
Blogger The Female Dinousaur tycker...

Bara liiite avis... *suck*

9:00 em  
Blogger Batbut tycker...

nu är jag hemma efter en total bloggfri långhelg. Och jag såg Din outfit! Du som älskar guld och lack - åk till Cannes! Butikerna är totalt nedgödslade med guldiga väskor och lackbyxor - även i guldfärgad lack!

9:16 em  
Anonymous Anonym tycker...

Wei! Det där lät ju GRYMT coolt alltså! :D Och himla skoooooj!!!!Öronsuset kan dock gå över. Det bruakr det göra för mig *pepparpeppar*

10:30 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Levitra is an erectile dysfunction (ED) prescription medicine. Those who are taking nitrate drugs, often used to control chest pain, should not take Levitra. Such combinations could drop blood pressure to an unsafe level. http://www.levitrabliss.com/

8:01 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka