.

Mamselamsen

lördag, september 10, 2005

Antligen har!!

Hollywood, here I am!
Det blev en hiskeligt lang resa, med forseningar och sa. Men till slut landade vi pa LAX. Och efter en massa fotograferande och tumavtryckslamnande i Immigration kom vi in i det stora landet i vaster. Dock gjorde vart bagage en alldeles egen utflykt till Chicago. Sa idag pa morgonen, var det bara att se glad ut och vanda trosorna ut och in och invanta vaskorna. Ja... jag hade kunnat lana trosor av ungarna, men jag ar inget storre fan av stringtrosor sa, med avigsidan ut begav vi oss ut pa Hollywood boulevard. (Vaskorna har kommit nu)

Varmt... varmt... men ett par fantastiska guldskor har redan nu inhandlats. Ja, aven en "daligt-samvete-present" till Stephan. Ett jatte-haftigt Tv-spel, som inte finns i Sverige an. Pa Ross hittade jag precis dom Ralp Lauren-jeansen jag ville ha... as-kalas-billigt.

Inte tid att skriva mer, for nu vantar "En-dollars-affaren"

Over and out/Mamselamsen som nog har promenerat femtielva kilometer redan

17 Kommentarer:

Blogger carra tycker...

Kul med en första "avig-trosor-rapport"! Ser framemot fler! :)

11:44 em  
Blogger carra tycker...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

11:44 em  
Anonymous Anonym tycker...

Tänk nu på att alla tv-spelen man köper over there inte alltid fungerar här hemma!

11:54 em  
Blogger anna tycker...

oh, urban outfitters får ni inte missa, en av de roligare affärerna...ross är väl ingen jättehöjdare egentligen, men vi är inte riktigt samma ålderskategori ju...;)

12:43 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Han har en "moddad" X-box sa all spel funkar!!

3:56 fm  
Blogger Ilva tycker...

Hur lange skall du vara dar?? Om du rivstartar sa dar i butikerna sa far du hyra ett eget jet for att komma hem igen!

7:43 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Åååååååhh... SHOPPING!

8:53 fm  
Blogger Theron o familj tycker...

Åhhh..*suckar drömmande*.
Hoppas ni har det bra! Själv tycker jag att Sverige plötsligt blev väldigt litet och tråkigt..

9:43 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Xbox spel är alltid en bra present! Sambon fick sin xbox i födelsedagspresent för något år sen och det är den bästa presenten all time! /Jonna

9:56 fm  
Blogger The Female Dinousaur tycker...

LÅter helt fantastiskt! Wish I was there...

9:56 fm  
Blogger Gagga tycker...

Glöm inte att fotografera! Ha det så kul!

10:42 fm  
Blogger Bloggblad tycker...

Måste se till att jag har koll på min väska då så jag slipper rugga upp trosorna för återanvändning...

När jag var ung och reste mycket, till skillnad från nu, var det modernt med papperstrosor, så till USA hade jag två par på mig, och rev bara sönder par 1 halvvägs och kastade - och blev fräsch igen...

11:45 fm  
Blogger Cornelia tycker...

ser fram emot fler rapporter och bilder - guldbilder!

1:55 em  
Blogger PGW tycker...

Väntar otåligt på bilder på guldskorna!

2:52 em  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

ja var är guldet.. det är väl i california man vaskar guld överallt, så det är väl det du gör förstås..

4:10 em  
Anonymous Anonym tycker...

Skicka några bilder till mej! Bilder på alla dina fyndköp. Du har ju min mail. Krama töserna från mej. /Tina

8:08 em  
Blogger Terése tycker...

Härligt med shopping! Ser framemot fler rapporter!

7:48 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka