.

Mamselamsen

lördag, september 17, 2005

Nu lamnar jag over till ungdomarna.

Ohhh... nu har jag fatt i mig rock, pop, country och musik till gitarr. Nu lamnar jag over till den yngre generationen, for nu orkar jag inte mer idag. VILKEN dag det varit! Allt har passerat mitt huvud och nu ar det tomt... eller smockfullt och behover sova en stund. *gaspar stort*

Det ar fantastiskt vilken musik som produceras har. Ingen kan forestalla sig det som inte varit pa MI. Praiiiise......

Over and out/Mamselamsen som nu ska dyka i badd.

3 Kommentarer:

Blogger Ilva tycker...

Lycklig resa Mamselamsen! o sov gott!

7:58 fm  
Blogger PGW tycker...

Det här bloggandet är mysko, jag känner ju varken Mamselamsen eller döttrana, men sitter här i soffan och småtjoar förtjust för mig själv ändå! :-) Himla roligt att Millan vann!

10:41 fm  
Blogger Bloggblad tycker...

Så härligt att du låter så pigg...:) Nåja, levnadsglad i alla fall. Skönt att höra att det är fler än jag som behöver sin nattsömn.

11:37 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka