.

Mamselamsen

söndag, september 18, 2005

Hemma, med sagolik tur och lite otur.

Vi börjar med det kuliga. Planet från LA var överbokat, så våra platser i turistklass var redan tagna. MEN!!! Det gjorde absolut ingenting... för vi fick åka Buissnes-class i stället. Praiiiise the Lord! Massa champagne, vin och tre-rättersmiddagar. Och inte minst, massor med benplats och stolar som gick att fälla ner nastan som till en säng. Så efter all mat och vin somnade jag som en stock och vaknade bara en timme före London. Jag VILL bara åka Buissnes-class i fortsättningen. Nån som vill betala? =)

Det lite mindre bra, var att en av mina väskor blev kvar i London. Men det är inget att hänga läpp om, för den kommer till Nybban i morgon.

Nu sitter jag på Multrågatan och har fått äkta svensk mat... Tacos! *skrattar*

Så Mamselmamsen är tillbaka i gamla Svedala, och det ÄR skönt! Jag gillar Sverige. Att åka brort är hur kul som helst, men att komma hem är underbart.

Over and out/Mamselamsen som är hur äcklig och skitig som helst. Duschen väntar!

27 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

VÄLKOMMEN TILLBAKA!
Tror att du är mycket efterlängtad av många bloggare!

Härligt att du fick åka B.C.

10:36 em  
Blogger PGW tycker...

Välkommen tillbaka! Vad sa lilla Ebba när du kom hem?

10:40 em  
Blogger Cornelia tycker...

Välkommen hem!

10:43 em  
Blogger Jessica tycker...

Välkommen åter :)

10:48 em  
Blogger anna tycker...

welcome back...skönt att vara back in buisness igen gissar jag....

10:51 em  
Anonymous Anonym tycker...

Åh, vad jag är glad att du äntligen är hemma! /Tina

11:28 em  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

howdie... svenska tacos är ju mycket godast i världen förstås.. ..

11:29 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Halla halla...shoppare united!!!!

Nu har jag stadat!!! Fy vad ni har stokat ner...*ler*
Men...vad du har glomt mycket klader...mamma...din slarver!!! Men jag saknar er!!!! PUSS!

1:38 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

calua! Vad har vi glömt? Hmmm....

Nu bär det av till Småland.

5:44 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Hej o välkommen hem igen! :)

6:18 fm  
Blogger Ilva tycker...

ordning o reda nu med Mamse pa plats...

6:27 fm  
Blogger Sanna tycker...

Välkommen hem =D

6:35 fm  
Anonymous Anonym tycker...

välkommen hem - skönt att det blir som vanligt igen nu!

6:54 fm  
Blogger Gagga tycker...

Skönt att ha dig hemma igen! Välkommen kära Mamsan!
Jag är också hemma igen från en utlandstripp. Jag var i Norge fem timmar i lördags :)

7:24 fm  
Blogger Terése tycker...

Välkommen hem! Ser framemot bilder på alla guldinköpen!

7:31 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Vilken fantastisk avslutning på din resa. Jag vill också åka buisnessklass nån gång. Nåja, första måste jag väl ge mig av nånstans. Välkommen hem.

8:10 fm  
Blogger PGW tycker...

OK när kommer bilderna på guldväskorna och katten?

*trummar otåligt och nyfiket med fingrarna*

8:36 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Välkommen hem Globetrotter!

9:11 fm  
Blogger Humlan tycker...

Att resa med bubbel, tre-rätters och benplats, låter helt i min smak...

Välkommen hem!

9:43 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Bienvenido Mamselamsen......har saknat dig......var tvungen att kram en guldväska i en butik häromdagen för att jag saknade dig......expediten tittade mkt konstigt på mig......

1:00 em  
Anonymous Anonym tycker...

Välkommen hem!

1:14 em  
Anonymous Anonym tycker...

Påminner mig om en sommar jag var i london och gick ut på indiskt varje kväll... kommer hem och längtar efter svensk husman och åker med väninnan till en stor restaurang i ett varuhus där jag helt säkert trodde de skulle ha husman och fick - indisk curry *skrattar*

Välkommen hem!

4:19 em  
Blogger Eva-L tycker...

Välkommen hem! Vet du jag har läst din och en textmissbrukares bekännelser paralellet och inte gjort kopplingen förrän precis nu när jag läste om hennes syster som blivit utnämnd till outstanding...jag tom hajade till över att ni båda två suttit i LA och surfat på nån annans bredband utan att fatta...

5:04 em  
Anonymous Anonym tycker...

Oj, vad du måste känna att du har varit saknad! Instämmer med de andra - välkommen tillbaks!

6:45 em  
Blogger Sallin tycker...

Välkommen hem! det ska bli roligt att se bilder på alla inköp + på hur stor Ebba blivit medans du varit på andra sidan pölen :)

8:27 em  
Blogger The Female Dinousaur tycker...

Välkommen hem, sweetie pie!

11:50 em  
Blogger maruschka tycker...

Welcome back!

10:43 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka