.

Mamselamsen

torsdag, juli 07, 2005

Mycket snack om Madonnas "gäddhäng"... men jag har sett nått ännu värre!

Fick Amelia med posten igår. Ja, jag har en korttidsprenumeration, där jag även ska få en trenchcoat på köpet. Den sistnämnda har jag visserligen inte sett röken av än.

Slog upp tidningen och kom rakt in i ett reportage om Madonna och på vänster sida är en stor närbild på henne. Bilden är hur retuscherad som helst...alla rynkor och blemmor är som bortblåsta. MEN!!! Dom glömde en sak. Kvinnan har ju skägg!!!!!! Massor med strån växer ganska vilt på hennes haka. Visserligen ljusa....men ändå!

Känns så underbart att en sådan nästan helgonförklarad varelse, kan ha dylika jordiska skavanker.

15 Kommentarer:

Blogger Ilva tycker...

Ja det far en att inse att vi andra inte ar sa himla fula o hangiga med tanke pa hur mycket pengar hon lagger ned pa sitt utseende o all lyft hon maste ha gjort o jag vagrar att tro att en 46 aring som ammat barn kan ha brost som inte hanger...eller ar jag bara avis kanske?? na, bara realsit! tror jag.

10:10 fm  
Blogger Ilva tycker...

realist skulle det ju vara!

10:11 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Nä...men det jag undrar mest över är hur fort du kan kommentera hos mig. =) Jag lade ut detta inlägg får 57 sekunder sen....jag är impad!! (Säger kvinnan som har både hängbröst och rynkor.)

10:13 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Nu ska vi se hur snabb du är nu..Klara färdiga gå!

10:14 fm  
Blogger The Female Dinousaur tycker...

Åh, kan jag inte få en retuschering...? Behöver det, punkt nu.

10:50 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

biggis! Sen den tiden när millan håll på med modellande i USA, så vet jag vad dom gör med bilderna. Vi kan bli hur snygga, smala och unga som helst. :-)

1:55 em  
Blogger maruschka tycker...

Hon är väl inte helgonförklarad för att hon har felfri hy och en vältränad kropp..(precis som jag?)...?*ler*
Jag ljög ovanför, men jag tycker nog att allt annat hänger på mig UTOM tuttarna..*konstigt*

4:28 em  
Anonymous Anonym tycker...

För att inte tala om hur fejk många människor gör sej. Ur dagens Aftonbladet:
"Trots att Natacha Peyre (Nakenmodell och helfejk) är van vid att fotograferas lättklädd är hon nervös för att synas i tv.
– Jag känner en press på mig att se bra ut. Att folk ska bli besvikna när jag inte ser ut som på bilderna i tidningarna. Här retuscheras ju ingenting, säger hon.

Hon har tidigare berättat om sina lösnaglar,extensions,silikonbröst och silikonläppar.

Tacka vet jag naturliga skönheter :)

4:29 em  
Blogger maruschka tycker...

Det hänger på mig om det ska bli städat hemma, det hänger på mig om maten ska bli lagad...det enda som hänger på sambon är att få bilen genom besiktning...och så hänger det lite till på honom så klart!...*s*

4:29 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag vete sjutton om jag inte hellre har hängbröst än allt som hänger på dig, maruschka. =)

4:43 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja, du fröken icke blogg. Hos mig är grejen: "What you see is what you get""
Då vår lilla "skata" har varit inom modellande, så har man fått reda på ett och annat. Men hob hoppade av och la´på sig 10 kg.

4:46 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Inga frågor alls, för Min man säger att jag är den sexigaste hustru han har. De´du!!

7:01 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

JAPP!

10:39 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag vet att det är inkorrekt att säga såhär, men naturlig suger ju. Alltså, ta det inte fel nu, när jag kliver upp på morgonen helt au naturell är det ingen vidare syn. Men när hängrösten tryckts in i en behå, ansiktet spacklats och höga klackarna som får mig att se lång ut är på, då ser jag riktigt okej ut. Om 20 år tänker jag dessutom se till att fixa till ansiktet. Mina ögonlock kommer vara sååå hängiga, redan nu är de lite plufsiga. Nåja, man kan ju ändra sig och har jag tur kanske jag inte alls får ögon som en sur bulldog. Om jag blir lika rik som madonna kommer jag också att se ut som 30 när jag egentligen är 40+, men jag tänker iallafall komma ihåg att vaxa skägget :)

7:48 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

dilona! Jag är också skitsnyggare när jag fixat till mig.
Operationer? Tja... jag får se. Om jag inte står ut med mitt åldrande jag, är jag inte främmande för det. Men än så länge tycker jag att jag är helt OK. =)

10:06 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka