.

Mamselamsen

måndag, juli 04, 2005

Idag "smäller" det..... kanske!

Idag bokar nog Jessica våra biljetter till..... "California here I come." (Nån som minns den låten?)

Allt hänger på att min lilla/stora dotter får ledigt från jobbet

"Snälla,snälla chefredaktören på det hippaste kamera- telefon- TV-testande magasinet, ge henne ledigt!!! Jag lovar att jag ska läsa och försöka förstå vad Toshiba TOP-MT500, grafikkort, NEC PX, I-Station PMP 1000 är för något."

Jag behöver verkligen komma till Los Angeles. Mina guldväskor och guldskor börjar ta slut. Skulle kanske behöva ett par nya stövlar (med lite guld på förståss.) Kanske lite pepparspray, så jag kan försvara mig, när "knäppgöken" som sparkade mig kommer ut igen.

Så din "spindel i nätet" måste få ledigt, så hennes Mamselams ska kunna fortsätta att vara lika "stylish" och säker på gatorna som förut.

(Undrar om han är mottaglig för sånt här?)

Ebba von Sydow vs Mamselamsen. Outfit just nu.
-Schorts. Dagen till ära (4th of july) har jag de alldeles för stora röda schortsen, som Calua för exakt tre år sen hade på sig när de var ute på gatorna och firade i Sacramento. Dom är egentligen gräsliga, men jag har tänkt att mina ännu grå-vita ben ska få sig en omgång i solen idag.
-Top. En gammal T-shirt som det står "Tjejvättern 2003" över bröstet. Ja, jag har cyklat denna runda (90 km). Fick anmälning till detta spektalel av Jessica i 50 års present. Ibland undrar jag om hon vill ta död på mig eller om hon fortfarande tror att jag är 25. Hur som helst fullföljde jag det hela och kom i mål....... som näst siste man (kvinna ska det nog vara egentligen) Jag blev intervjuad på mållinjen och reporten trodde nog att jag skulle berätta om hur ljuvligt det hade varit. Men icke....jag berättade om att det var det jäv....ste jag varit med om och att jag hade cyklat, gråtit,promenerat och cyklat igen, för att ta mig i mål. MEN!!!! Jag klarade det!
-Guldsandaletter. Något grönaktiga efter mitt gräsklippande här om dagen.
-Trosor. Iiiii... leopradmönstarde.
-Bandera i blått, vitt och rött. Jag hugger alla tillfällen till att fira. Alltså 4th of July idag. Varför? Inte en susning.... men anledningar till att fira finns alltid.

Hohejoj dådå.

14 Kommentarer:

Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Det vara bara jag som skrev ovan, och publicerade nått, som var så ohyggligt felstavat.

Biggis! Jag undrar också. Framför allt varför han skriver som han gör. yo

9:51 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ännu mer fel *rodnar* But what the heck!

9:52 fm  
Blogger Annika A tycker...

Jag minns Sophie B. Hawkins yla California here I come på en platta som i mitt tycke fortfarande håller...

10:58 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

bon vivant! Då är man inte helt "stenålders" =)

11:20 fm  
Blogger Annika A tycker...

Stenålders, ja. Sambons barn talade om att det är efter 50 för kvinnor, men först efter 70 för män...

1:58 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jahapp!!! Då är man det då... med råge. =)

2:21 em  
Blogger Annika A tycker...

Tilläggas kan väl att jag inte håller med.

:-)

2:30 em  
Anonymous Anonym tycker...

Minns inte låten..Bara Hotel California med Eagles. Lyckost. Jag vill oxå på semester. Ge mej en trisslott med vinst någon!

7:07 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

fröken icke blogg! Ge mig din adress så skickar jag en! Mailen har du.

7:33 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Mamma da!! Det ar ju Independence day idag...Jakla FUSK-amerikan!!! *ler*

8:32 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Millan min lilla Dufva!!! Jag vet! jag firar och firar och firar och....

8:57 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Och..jag tror att det var antingen Beach Boys eller....hmm....nej, beachboys var det nog som sjong....Japp yes!! GO RED WHITE BLUE!

9:06 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Man tackar frö den informationen...vad jag nu skulle med den till. =)

9:53 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

anette! Jag har tagit av mig både schorts och bandera och är bara jättesvensk nu.

10:33 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka