.

Mamselamsen

onsdag, juni 22, 2005

Nypotatis på fötterna!

Jag skulle så gärna vilja ha sådana där flip-floppare eller små rara sandaletter med bara ett litet glittrigt band över foten. Men det går inte!! För utifrån mina fötter växer det nämligen nypotatis. Jag har aldrig sett nån annan människa som har tår som ser ut som potatisar i varierande storlek. Det spelar ingen roll hur mycket jag filar, klipper eller smörjer. Dom sitter där knippevis och spretar åt alla håll.

Vad gör man? Amputation och sen tåproteser?

4 Kommentarer:

Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tja...Ni ser! Livet är inte alltid lätt. =)

11:20 em  
Blogger tomasrj tycker...

Tänkte påminna dig om att problemet kan vara löst på måndag, efter midsommarhelgen, men ser att marmelad redan varit inne på det... Trevlig helg!

10:09 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tack "alle goe männsker"! (försök till småländska.)

11:23 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Sökte på tåproteser och fick upp din sida, var med om en olycka i sommras och blev av med alla mina tår förutom stortån på höger fot och tåproteser e inte lätt att få tag på, det är inte så kul eller enkelt som man kanske tror, var glad du över dina poattistår istället, du har iaf några =)

7:06 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka