.

Mamselamsen

lördag, juni 18, 2005

Överfall gärna kvinnor, men klipp inte av en fiberkabel för då kommer polisen!

http://www.barometern.se/article.php?args=872978,103;112;0;0

Tja, där ser man hur mycket ett kvinnoliv är värt i Nybro. Att Said har sparkat och ofredat kvinnor (mig och många andra), gör man inget åt. Men att klippa av en kabel, då kommer polisen och burar in honom. Säger inte detta en del om hur kvinnor värderas I Nybro?

Och att kommunen oroar sig mer över datasäkerheten än påhoppade och misshandlade kvinnor.

Jag har alltid trott att jag är "Guld värd". Men det var ju helt fel. Jag är ju mindre värd än en plastkabel. Där ser man!

Hur som helst...nu sitter han bakom lås och bom och jag och många andra kan våga oss ut på stan igen utan att vara rädda.

Hur länge? Ett par dagar kanske.

/Mamselamsen beväpnad med en gigantisk handväska (mitt enda lagliga vapen)

Det var någon som ville att jag skulle skriva något om min "Hummers" outfit. OK...jag gör det EN gång! Han har precis dragit iväg på hästskokastningstävling i Tingsryd. Men innan han åkte kom han nerför trappan med ett leende på läpparna. Och det tror tusan att han log.

Peter Siepen vs Pappselapsen.
-Byxor? Helt normala gräddvita Chinos. Faktiskt alldeles lagom.
- Skjorta? Herre Gud! Han hade rotat fram Hawaiiskjortan som är inköpt på Maui nångång 2001. En mycket mycket iögonfallande sak i ill-blått med stora, stora vita blommor.
-Svarta strumpor. (Det var kanske inte så snyggt, borde kanske haft något blåaktigt.)
- Blå Ecco-skor. Snedgångna, men tydligen någon form av lyckoskor vad gäller att kasta hästsko.

Så, med lyckoskorna och en fenomenal outfit på hoppas jag att det går bra för honom idag, och inte kastar en hästsko i huvudet på någon medtävlare.

2 Kommentarer:

Blogger Batbut tycker...

Gubbens hawaiskjorta lär matcha den lyster som Dina guldskor har. Låt honom också synas lite *s*. Han måste ju matcha sin starkt lysande brud

3:25 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

*fnissar* Ja du, vi är nog en syn för Gudarna. Därför går vi bara ut en i taget, så inte folk blir totalbländade. =D

7:53 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka