.

Mamselamsen

torsdag, juni 16, 2005

Hur får man julafton året runt?

Juldeko
Juldeko,
originally uploaded by Mamselamsen.
Jenny! Du ville ha lösningen på en massa frågor. Julafton varje dag?


Julgran året runt. Det har vi här, för det är ju jag! Det är bara att belasta sig med tillräckligt mycket "glitter". Och på nått vis verkar jag ha lyckats, för jag tycker att Stephan tindrar med ögonen...så där julaftonsaktigt. =)


Jag ska klura lite på din tredje fråga...den om generande hårväxt. Men jag tror att även det har något med jordens dragningskraft att göra.

2 Kommentarer:

Blogger Jenny tycker...

Stephans tindrande, är du säker att det är "julaftonstinder" och inte "åh nu-har-du-den-där-otroligt-fina-leopardmönstrade-igen-tinder?"

Efter ditt senaset guld tips har jag letat igenom hela huset efter nått blänkande att sätta på mig. Har hittills hittat två knappar i silver, guld omslagnings papper till en kola och grönglittrande tejp. Kanske räcker det till en liten eftermiddags julafton. :-)

2:36 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Japp...det är helt OK! =)

9:36 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka