.

Mamselamsen

tisdag, juni 14, 2005

Mina "skitgrå" har gått i pension.

Ja, vi hade lite MBL-förhandlingar här i går kväll. Mina "skitgrå" påstår att dom blivit utsatta för offentlig mobbing och förnedring, och vill inte längre vara i tjänst. Jag kan ha viss förståelse för detta. Och genom sluten votering bestämdes enhälligt att de skulle få gå i pension med en fantastisk fallskärm. Dom kommer fr.o.m. idag få ett alldeles nytt boende, i form av en "dustbag" från LV. Snacka om lyxboende!!! Samt ett halvt löfte att få följa med på lite resor och så. Dock utan att vara i tjänst.

Så, fr.o.m. nu är det min "Hollywoodare" som ska utsättas för pennalism.

5 Kommentarer:

Blogger Batbut tycker...

Det är bra.. på dem bara *s*

9:49 fm  
Blogger The Female Dinousaur tycker...

Du kanske kan rama in dom?

11:13 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Nej, dom ska följa med mig på mina bravader i livet. Dom har fått förtidspension.

4:26 em  
Anonymous Anonym tycker...

Vill se dom! Hollywoddarna!

5:17 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

anonymous! Klicka på vilken bild som helst. Sen kan du bläddra fram mina tjusiga, glittriga, lurviga ljusblå tofflor.

5:29 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka