.

Mamselamsen

tisdag, juni 14, 2005

Vi på shoppingtur.

Vi på shoppingtur.
Vi på shoppingtur.,
originally uploaded by Mamselamsen.

Så var vi hemma igen. Jag måste säga att "Skitgrå" såg lite vilsen ut på sitt livs första shoppingtur. För att inte tala om alla som gick förbi, när jag plockade upp mina tofflor och arrangerade dom på pollaren. En riktig installation som Jessica skulle bli stolt över.


Det blev lite smått och gott på vår raid i Kalmar. Dock inget guldigt...eller jo! Påsen från MQ var i guld. Hurra!

Hohejoj dådå

4 Kommentarer:

Blogger The Female Dinousaur tycker...

Va' härligt att få komma ut och röra på sig! Det kanske blir en kick och ett helt nytt liv för dom! Hoppas ni kommer iväg fler gånger! :-)

9:27 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja, men jag tror att den dag på spa skulle göra gott för mina tofflor. =)

10:23 fm  
Blogger Jenny tycker...

Underbart att dina små grå får se sig om i världen. Vad tror du om att låna ut dem till mig i sommar, så tar jag med dom tillbaks till Sydney? Fast det kanske blir problem i tullen förstås. Vad skall man deklarera dom som. Husdjur och andra levande organismer far ju inte komma in i landet...

12:48 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tror inte det är en bra idé. Dom har en viss tendens av hemlängtan. =)

1:05 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka