.

Mamselamsen

onsdag, juni 15, 2005

Jag ber till alla högre makter som finns.

Nu börjar mamselamsen bli lite pirrig. Ska ringa Camilla om en stund (måste vänta till klockan fem, så hon är vaken) och önska: "Brake a leg, baby!"

Idag har hon stor show inför en massa "A and R:s" i Hollywood. Hon är inte helt nöjd med bandet, för alla vill vara stjärnor, vilket kan resultera i en massa konstiga solon som inte ska vara där. Hon är inte heller nöjd med att en av hennes ballader gjordes om till en "upptaktlåt". Men å andra sidan....när tusan var hon nöjd med sin musik?

Så jag ber till alla högre makter som finns... Gud.... Hare Krishna.... Allah..... ödet.... slumpen. Det spelar ingen roll vad det kallas, för alla dessa namn/ord är för mig det samma.

"So Go Baby Go.... YOU ROCK!

7 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Släpp taget! Hon är ju ingen bebis - lilla Millan :)/AntikTina

5:40 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Vad menar du med det?

7:02 em  
Anonymous Anonym tycker...

OK. Mammor är ju så´na som vi. Vi bryr oss jättemycket om våra barn. Jag ska pyssla om lilla Tina som har ont i hu´vet för hon varit arg. Nu ska hon kurera sig med lite rödvin. /AntikTina

7:21 em  
Anonymous Anonym tycker...

Kan du inte lägga ut en länk med någon av Camillas låtar, om du har dem på datorn?

7:52 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

jag vet inte hur f...n man gör.

8:42 em  
Blogger The Female Dinousaur tycker...

Åh, hoppas att det går bra, trots sjukdomen hon dragit på sig...

9:55 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ah...va´f..n hon kan låtsas vara en drogad Miss Joplin.

10:02 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka