.

Mamselamsen

fredag, juni 17, 2005

Nu är vi två "ruggugglor" som tar upp kampen.

Jag kom i kontakt med den andra kvinnan som blivit överfallen av Said (Reserv Jesus) Hon är alldeles blå efter att han knäat henne.

Hon berättade att psyk i Kalmar anser att Said är färdigbehandlad och därmed har ansvaret gått över till kommunen. Så fr.o.m. nästa vecka ska vi "terorrisera" Hovbäck (chefen) med telefonsamtal samt att vi ska få folk som hon och jag känner att polisanmäla Said för grejor han har gjort innan.

Tidningen Östra Småland berättade för min man, att Said har sex aktuella polisanmälningar på sig nu.

Hälsningar
Ruggugglorna på krigsstigen

4 Kommentarer:

Blogger Batbut tycker...

Behövs förstärkning - kalla på batbut. Jag blir tokig på att man ska behöva gå och vara rädd. Se till att psykvården kommer igång NU! Själv har jag jagat tjuvar med golfklubba, glömmer tyvärr att bli rädd i stundens hetta och det är väl inte det klokaste...

8:44 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag har beväpnat mig med Nybros tyngsta handväska! Tegelstenar...kan det gå under vapenlagen? Jag ska ju bara mura en grill...och köper tegelstenarna två och två.

10:10 em  
Blogger Batbut tycker...

asch då, klart Du klarar Dig. Tänk på mig som har en golfklubba i handväskan

10:29 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Men nu är han bakom lås och bom...en tid i alla fall.

9:35 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka