.

Mamselamsen

söndag, juni 19, 2005

Vis grekisk man sa..

En vis grekiska man sa en gång: "Jag tänker, alltså finns jag"

Detta har blivit lite omodernt, så jag myntar ett nytt. "Jag bloggar, alltså finns jag."

Men beviset på att jag finns, ser jag i antalet kommentarer....varit lite tunnt sista tiden. Så jag kanske inte finns så mycket längre.

Så trots detta, packar jag resterna av min existens, bilen full och vi far till Gdansk. Nu ska här handlas vin och "Linjerullare". Och vem vet....kanske en och annan guldväska.

Ja, min små "Skitgrå" får följa med. =)

11 Kommentarer:

Blogger Batbut tycker...

Du finns... Om Du tvivlar så däng guldväskan i huvudet - känns det så finns Du definitivt *s*. Har har tagits en paus i flyttbestyren. Fy attans vad prylar man samlat på sig - och då är ändå vinden lika orörd som en oskuld

3:21 em  
Blogger Terése tycker...

Trevlig resa! Du kommer garanterad att göra succé med din guldväska!!

3:51 em  
Blogger The Female Dinousaur tycker...

Såklart att du finns, även om du är på väg till Gdansk as we speak. Och där, lovar jag, finns du mer än någonsin! Men nu vill jag veta en sak: Vad är en "linjerullare"?

8:52 em  
Blogger maruschka tycker...

Du finns, det vet jag för jag njuter av dina ord varje dag...och JAG finns, det märkte jag hela dagen igår (se min blogg)...

11:15 fm  
Blogger Jenny tycker...

Ha en kanon resa och kom snart tillbaka. En annan vis grek sa:
Bättre en mamselemams blogg än tio av Linda Skugge
L S är silver, Mamsen är guld

Skall nog sluta nu innan jag blir utkastad från denna blogg...

7:51 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Nu var väl inte René Descartes (Cartesius) grek, men som Bert Karlsson en gång sade: "Fakta??? det är tendensen som räknas!"

12:26 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

biggis! Linjerullare är en sorts snaps, som gått minst en gång över ekvatorn.

1:28 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ooops! Jag ger mig om vem det var. =) Nu har jag lärt mig nått nytt. Tack!

1:30 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

jenny! Snart tror jag på dig! =)

2:55 em  
Anonymous Anonym tycker...

Inga problem, Mamselamsen.
Ebba tror antagligen att han egentligen sade:
Jag shoppar, alltså finns jag.

3:50 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Magnus! Har du ingen blogg?

7:36 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka