.

Mamselamsen

tisdag, juni 21, 2005

"Skitgrå" på väg till Polen och jag finns!

"Skitgrå" på väg till Polen.
"Skitgrå" på väg till Polen.,
originally uploaded by Mamselamsen.
JAG FINNS; JAG FINNS! Hurra! Man bara kastar ut reven och så halar man in!! =) Tack alla "anonyma bloggare!"

Vi kom iväg, jag och mina kära (se bild) Och vad finns att säga om själva kryssningen? Jo...en Cosmopolitan är jättegott. Likaså nummer två, tre och fyra. Men jag kan upplysa dom som inte vet, att efter åtta dylika drinkar, vaknar man bakfull som en räv! Munnen är oöppningsbar...fick till slut in tandborsten i ena mungipan. Dock efter två dubbla espresso vaknade livsandarna till liv, och vi körde av färjan. (obs!! Jag körde inte) Vi irrade runt en timme innan vi hittade centrum. Mycket gående....ut och in i butiker. Men, inte en enda handväska blev det. Nu ångrar jag mig...men vad tusan.

Handlade lite brända och destillerade drycker på ett köpcentrum. Efter vi betalat, blev vi ändå kontrollerade två gånger av beväpnade vakter. Varför? Ingen aning.

På banken. Ett kontantuttag på Visakortet tog lite drygt en timme. Och ingen på banken höjde ett ögonbryn, när en man helt iskallt cyklade in på banken och parkerade. Låste cykeln och ställde sig i kö.

Avlutar nu med att bara säga en sak. "Jag är ingen "fena" på Black Jack!" Jag håller mig fortsättningsvis till Chicago med Stephan. Han plockar inte av mig så mycket pengar. =)

7 Kommentarer:

Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja....här gick vinet före!

3:32 em  
Blogger anna tycker...

klart att du finns!!! jag hann inte säga det innan, men så är det ju!! ;)

4:41 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Anna! Tack!!! *kramar*

4:51 em  
Blogger The Female Dinousaur tycker...

Härligt att ha dig tillbaka i bloggosfären igen! Du är efterlängtad!

8:42 em  
Blogger Batbut tycker...

en liten fråga.. Black Jack före eller efter Cosmopolitans? Efter vad jag hört så kan alkohol ha en skadlig inverkan på tankeförmågan. Inte för att jag vet ngt om dylika ting, oskuld som jag är även i detta ämne *s*

9:46 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

batbut! Jag tror att det var både före, under och efter min Cosmopolitan. Men jag vann hela famnen full med marker på Roulette...men självklart spelade jag bort dom också. =)

7:27 fm  
Blogger Batbut tycker...

asch då, huvudsaken var väl att Du hade kul *s*. Pengar är en förbrukningsvara! Iaf så länge man har dem...

12:48 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka