.

Mamselamsen

torsdag, april 05, 2007

Här löser linslössen av varandra.

Först var det jag.... sen var det "papegojan" Camilla (Ni minns väl den där teckande fågeln "pappapiapappapiapappapia" på julafton?... =Millan!) Jag har slutat och Millan är ju inte här, så någon annan måste ju axla oket.

Elsa!
Linslus liten
Jag ville återknyta till inlägget nedanför om olika kändisar i Nybro och visa att vi har en alldeles speciell Nybrostake. Och vad händer? Så fort jag zoomat in ljusstaken, kommer Elsa från ingenstans och vräker ut sig framför mitt fotoobjekt. Faktiskt viker hon ut sig... endast iklädd päls. Detta händer varje gång jag plockar fram kameran... kolla bara in hönan lite längre ner. Vem tror Ni ligger i bakgrunden?

Over and out/Mamselamsen, med en centrumk*t katt.

4 Kommentarer:

Blogger Vonkis tycker...

Jo, men egentligen var det ju Elsa du skulle fotografera och staken bara ràkade komma ivägen...

2:56 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Icke.... hon kastar sig fram så fort kameran är framme.

3:44 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hahaha! Ja se katter! Du får anmäla henne till Top Model, vad det lider. :)
Glad påsk!
från mig och Da King (som är rätt ointresserad av kameran)

4:37 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Carra: Glad Påsk på dig också.

5:56 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka