.

Mamselamsen

onsdag, april 04, 2007

Om jag åker dit för misshandel, är det grannens fel.

Jenny och Linus kom upp en runda och berättade om all påskmat som hennes mamma brukar ha.... och jag dreglade Så nu har jag varit ute och handlat sill, nypotatis och ägg som bestämt.

Men... sen blev grejor till Jansson, lax, påskgodis och en massa, massa annat. Plus att jag gick på systemet!

Och när jag kom hem med alla grejorna och började packa upp, kom Stephan också hem... från systemet!!

Så se upp Nybro, här kommer vi att bli hur fulla som helst under påsken och ragla runt på stan och sparka på pensionärer. Och allt är Jennys fel!

Over and out/Mamselamsen, som frångått alla påskprinciper.

6 Kommentarer:

Blogger Tankevågor tycker...

Fniss, ja någosn fel måste det vara! Men var glad för att han inte handlat lika mycket mat och godis han också! :)

4:32 em  
Anonymous Anonym tycker...

Det är nyttigt att frångå sina principer ibland.
Fast iofs vet jag inte hur 'nyttigt' sprit är i det här fallet. Det skulle väl vara att man tar död på alla eventuella virus och bakterier då =) Alltså håller du dig frisk *s*

4:41 em  
Anonymous Anonym tycker...

F Ö R L Å T !!! Jag får väl ta mitt ansvar och stänga in er i lägenheten så att ni inte kommer ut. Är det på påskdagen "kalaset" äger rum?

Det roliga med alltihop är att jag pratade med mamma (alldeles nyss). Och vi ska nog strunta i påskmaten i år.

Ha ha...

9:00 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jenný: Hela helgen ska vi vara skitpackade! :-) Och hälsa din mamma, att det ska Ni visst ha!

9:20 em  
Anonymous Anonym tycker...

Pratade just med mamma. Hon hade läst din blogg så nu BLIR det påskmat! Tackar dig för det...

Mums!

5:23 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Halleluja för Er!

7:35 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka