.

Mamselamsen

tisdag, april 03, 2007

Varför blev inte jag nominerad och vann priser som modebloggare?

Jag vill också vinna en modebloggtävling .... jag vill.... jag vill ...jag vill!
Förstår inte..... jag som bjuder så på min garderob, har ofta de rätta kissnödiga benen, har en enhetlig stil... beskriver ofta in i detalj... alltså, jag är ju bara så himla snygg och stylish!

Våren 2005 och denna bilden t.o.m. publicerades i Amelia.
Till Amelia
Sommaren 2005
Leoparder liten
Hösten 2005
Dagens outfit liten
Vintern 2006
Leopardmönstrat liten
Vintern 2007. Denna bilden med alla exklusiva tillbehör publicerades i Aftonbladets tävling om "Dagens outfit".... och jag fick inte en enda röst! Jag fattar absolut ingenting.
Outfit jag
Nää... jag fattar faktiskt inte. Jag tror att modebloggarna har mutat någon med en handväska eller så.... och det skulle jag aldrig göra, för det vore väl langning. Så jag får väl fortsätta mitt liv som modebloggare i skuggan av alla de andra. *suckar uppgivet*

Over and out/Mamselamsen, direkt från morgonrocken.

7 Kommentarer:

Blogger Vonkis tycker...

Jag upprörs med dig! Det här är den största skandalen sedan Wasa sjönk!!!

10:40 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag veeeet!

10:53 fm  
Anonymous Anonym tycker...

'Felet' är väl att du verkligen gör Din grej. Alla Andra gör ju bara som alla andra och eftersom Alla Andra röstar så har de inte förstått att Din stil är den rätta grejen ;o)
Alla vill vara unika, men de som vill vara mest unik misslyckas oftast kapitalt och det slutar med att 'alla' ser ut som Alla Andra.


...jisses va snurrigt det där blev då...

12:55 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Så du vill säga att min modeblogg "is the shit"? :-D

1:20 em  
Anonymous Anonym tycker...

Så klart =)
Mamsan rules!!!

*S*

3:51 em  
Blogger Ines tycker...

För mig är du iaf nr1!! I bloggvärlden då, förstås:))

10:43 em  
Blogger Strumpstickan tycker...

Leopard som alltid är rätt!

8:05 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka