.

Mamselamsen

måndag, april 02, 2007

Måndag.

Och idag är jag så där stridslysten igen. Kan det vara PMS (Postmenstruella spänningar)?

Jag skiter i vilket.... ge mig för tusan något att bli så där riktigt svinförbannad över. För här hemma kan jag för min värld inte hitta något. Elsa är snäll, Stephan är snäll, grannarna är snälla, solen skiner och jag sitter här påklädd och bara väntar på att någon ska ge mig en anledning till att få explodera. Men, nää........

Jag tror jag måste ut och röra på mig. Cykla Nybro runt på fem minuter eller så.

Over and out/Mamselamsen, med överskottsenergi

5 Kommentarer:

Blogger Martina tycker...

Baka bullar kan fungera. Deg är tacksam att slå på. Sen kan man feldosera lite så kan man svära över att det förbannade deg-hel-vetet inte gör som man vill!

:)

Fast en cykeltur är också effektivt och inte lika kladdigt.

*klappar snällt på handen*

11:36 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Margit: Jag bakar av princip BARA till jul.... så det sket sig. Men cykling står på schemat, efter att jag fått rent spis-hel-vetet. .-D

11:50 fm  
Blogger Vonkis tycker...

Du kan fà förbanna dig över att det var första april igàr men jag glömde bort att luras!

7:35 em  
Blogger Klimakteriehäxan tycker...

Du kanske kan förena dig med mig och hetsa upp dig lite över den fulaste sorts jacka som finns?? Kom bara inte och säg att du har en sån och att det är det skönaste plagg som finns... (se dagens post)

8:40 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Vonkis: Jag blev inte heller lurad.

Klimakteriehäxan: Nä, en sådan skulle jag då aldrig sätta på mig. Jag har sett dem och spottat lite i smyg på dem.

9:00 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka