.

Mamselamsen

måndag, april 02, 2007

Inte för att jag vet om detta är ett steg framåt för mig.... men!

Jag tror mig ha kommit på livets mening.

Meningen med livet tycks vara att konsumera!

Helst på kredit.
creditcards
Och för att uppnå det där extra djupet i tillvaron måste man köpa surroundanläggning, platt-TV, nytt kök, ny bil, senaste mobilen, kläder som någon modeskribent har bestämt är snygga och nödvändiga.... och en massa andra saker.

Har man bara alla de sakerna, så är man riktigt, riktigt lycklig.

Over and out/Mamselamsen, förmodligen den olyckligaste människan i Sverige

6 Kommentarer:

Blogger Anna tycker...

Eller så blir man "tv-kändis" i lyxfällan :-)

8:09 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hahaha... ja just det.

8:54 em  
Blogger Humlan tycker...

Hmm... så du menar att det är detta som fattas mig... *fundersam*

9:26 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Humlan: Jaaa..... absolut om man ska tro allt som skrivs.

9:37 em  
Blogger Strumpstickan tycker...

Död platt hård materia....

7:55 fm  
Blogger Vonkis tycker...

Kom genast att tänka pà "Ge mig en kaka till kaffet" med Östen med resten (för övrigt en grupp jag alltid blir glad av att lyssna pà).

10:46 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka