.

Mamselamsen

tisdag, april 03, 2007

Sex sex sex sex sex sex naket bröst..... UPPDATERAD!... IGEN!

Alltså.... jag bara måste testa om min statistik skjuter i höjden, nu när jag har skrivit in dessa orden i rubriken. För enligt Susanna Popova ska den visst göra det.

Jag återkommer framåt kvällen och berättar resultatet. Skulle mina staplar på räknaren försvinna ut i tomma intet på överkanten av skärmen ska jag starkt överväga att bli en sexblogg istället för att bara vara en gammal Mamselams.... och ha reklaaaam!

Och jag skulle kunna ha den här som presentationsbild. Det är ju trots allt en närbild på mina meloner.
Tone2 liten liten

Over and out/Mamselamsen, kanske blivande porrdrottning

Uppdaterad.
Som blivande porrdrottning, bör jag kanske berätta att jag är gift.... med en mycket snäll man. Idag t.ex. fick jag två nya tändare. Jag ska använda dem efter hur dagsformen är. Han ska bara kunna slänga en blick på mig när jag tänder dagens första cig och så vet han direkt om han ska hålla sig undan eller börja klappa på mig.
Tändare liten
För självklart har jag även en tändare med små hjärtan och änglar på också.... men jag hittar inte den just nu. Det var nog väldigt länge sedan jag hade behov av den.

Over and out/Mamselamsen, en rätt bitsk porrbloggsdrottning

Uppdaterad 17.18
Jag har en mycket intressant statistik att lämna om det jag skrev överst. Men jag ska vänta till klockan 20.00 innan jag släpper den.... så jag hinner får lite mer kött på benen.

Over and out/Mamselamsen


12 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Ibland undrar jag själv hur många napp vår ridblogg får just pga av namnet "Ridgruppen".......Kvinna i 20 årsåldern.....hm. För oss som skriver i den är det ju självklart vad det handlar om. Rdning till häst.
Lycka till med din statistik idag då!!! Porrdrottningen.:D
Om du blir rastlös kan du ju komma och jobba hos mig. Jag har sexrådgivning hela dagarna."Morskan"

12:21 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jösses människa.... som blivande porrdrottning skulle jag kunna göra stordåd hos dig.

12:25 em  
Blogger Humlan tycker...

Hm, tittar på bilden och undrar vilken som betyder klappa-på-mig?

1:56 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Humlan: Jag hittade ju inte den.

2:01 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hur gick det med statistiken?

5:38 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Vänta till kl åtta så berättar jag vad jag kommit fram till. :-)

5:48 em  
Anonymous Anonym tycker...

Mycket nyfiken *skrattar*

5:49 em  
Blogger ... tycker...

Vilken cliffhanger - vänta till 20.00 *ler*
Stay tuned for the next episode of Mamselamsen! ;-)

6:09 em  
Anonymous Anonym tycker...

Mamselamse:Vilken tur att jag avhöll mig från att klicka på bilden!!!!
Ja, välkommen att komma och arbetsträna hos oss. Du kan få ett eget rum att stöka i och egen dator att mickla med samt en del porrtörstande patienter. Eller det är snarare där problemet är att de INTE vill ha sex...."Morskan"

8:17 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Deeeeet fixar jag!

Som den Postmenopausekärring jag är.

8:52 em  
Anonymous Anonym tycker...

Morskan! Jag är intresserad av ridbloggen. Kan du kontakta mig på något vis? Jag rider på riktigt. inte sånt snuskigt..

10:59 em  
Anonymous Anonym tycker...

anne-maj: Jag har lämnat en kommentar i din blogg om vår adress."Morskan"
Mamselamsen: Välkommen efter påsk då! Jag varskor chefen!"s.o"

11:49 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka