.

Mamselamsen

tisdag, april 03, 2007

Lite statistik på inlägget nedanför.

Jag gör det lite tidigare, för jag har annat att göra vid klockan åtta.

1. Jag kan se en liten uppgång av antalet läsare.
2. Jag kan inte se att någon har googlat hit på ordet sex. Däremot kom en hel del folk hit genom orden Kerastase, Gevalia och påskhälsning.

MEN!!!!

Jag kan se, att inte mindre än 137 personer har fram till klockan 19.00 klickat på den här bilden... (mindre än sju timmar)
Tone2 liten liten
i förhoppning om att hitta en förstoring av mina lökar på Flickr. Och jag säger bara en sak:

Snuskhummrar! :-D

Over and out/Mamselamsen, som nog skiter i att bli porrbloggdrottning

9 Kommentarer:

Blogger PGW tycker...

Lök? Sa du inte melon? Har du ingen ordning på grönsakerna? Inte undra på att din matlagning ser ut som den gör ;-)

7:24 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hahahaha.... i Småland har vi stoooooora lökar!

7:31 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag hörde inte till dem som tröck på den. 137 personer? Så många hälsar inte på mig på en dag ens en gång.

7:36 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Veronika: Var glad för det.... för bilden var inte ett skit större på Flickr.

7:39 em  
Blogger Humlan tycker...

Haha, små meloner och stora lökar... själv har jag just delat en grapefrukt och kramat de två halvorna... jodå, det blev god juice.

Men visst är det kul med statistik och att se hur folk hittar till ens ord och bild.

7:47 em  
Anonymous Anonym tycker...

Japp - jag tryckte på den. Mest för att jag undrade vad i h-vete det var för något, och trodde att en klick skulle ge mig lite bättre besked.

Lökar? Snarare vattenmeloner... =)

Förresten, på tal om underliga sökvägar så är det väldigt många som hittar till mig mha sökordet "pagefrisyr". Det är väldigt konstigt med tanke på det jag skriver om.

Men det är klart, pagefrisyr är väl vanligare än barnlöshet och provrörsbefruktningar... =)

9:57 em  
Anonymous Anonym tycker...

*asg*

Du är underbar. Tack för kvällen skratt :) Sov gott ... försök koppla bort statistikstressen :/

10:05 em  
Anonymous Anonym tycker...

Mamsam! Jag var på väg till sängen och kom på din experimentet så jag kom hit igen. Bilden var mycket liten för att jag skulle kunna se något, så därför klickade jag på...! *s* Go natt!

10:56 em  
Blogger Ilva tycker...

Och jag som trodde det var en bild av din bakdel och var full av beundran. Både för att du var så vig att du kunde vrida dig runt och ta en bild så där och för att den såg så muskulös ut!

10:46 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka