.

Mamselamsen

torsdag, april 05, 2007

Högtidsstund i vardande,

Tack: min lilla Dufva för att du tipsade mig!

Äntligen kommer Stieg Larssons tredje bok Luftslottet som sprängdes ut. Snacka om att jag har förbeställt den. Visserligen är jag inte hemma när den kommer ut, men jag vill försäkra mig om att jag verkligen får den... och att jag har något att längta till när jag är Over there.... förutom Stephan alltså. :-)

Och sen är jag väldigt glad att jag inte bor i England. :-)

"Fet katt kan ge fängelse"
Elsas nya viloplats
Hoppsan!

Over and out/Mamselamsen, som har en resa att göra innan Hollywood.... den till Blåkulla!

7 Kommentarer:

Blogger Linda K tycker...

jag måste nog också förbeställa, kommer väl i juni? åh svåra väntan... ses på blåkulla dårå :)

10:59 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Linda: Nä den kommer ut nu i april!

11:32 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Vad fubbigt! :-) Ljudboken kommer före "pappers"boken som inte kommer förrän i maj enligt Adlibris. Läääängtar efter att få veta mer om Lisbeth Salander.

12:11 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Sanna: Vilken tur att jag vill ha ljudboken.

12:42 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag har förbeställt boken på bokus, leverans v. 22. Orka vänta!
Helt klart fuskigt att ljudboken kommer före.
Men kanske hinner jag få min nya soffa innan dess.
Ny soffa och en bra bok sen då :)

1:38 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Catarina: Jag tycker inte alls att det är fuskigt. Bara skitbra! :-)

2:07 em  
Blogger Linda K tycker...

hurra!

5:06 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka