.

Mamselamsen

torsdag, mars 16, 2006

Där fick jag!

Sitter här mitt i natten och är hur alert som helst. Vad gör man då? Jo, man funderar.

-Undrar hur det gick för Camilla och hennes band idag och hur det kommer att gå för dem ikväll? Deras tid alltså.
-Undrar om vi slår till på det stället vi var och kollade på idag? Fast vi har kollat på fler idag, så är det här exakt vad vi vill ha. En sån inriktning har vi aldrig haft förut... skulle vara skitspännande att ge sig på något HELT nytt.
-Jag funderar på om Jessica fick ledigt idag, efter att tidningen "skickats".
-Jag funderar på om Linda Skugge ångrar sin krönika om att hon dödade sin katt/katter efter att de kissat lite här och där.
-Jag undrar om man vågar sig på att maila "Christina i Santa Monica", nu när jag missade henne, när jag var där. Slarviga jag!
-Jag undrar om jag kan hålla mitt löfte till I-K om att bjuda med henne till LA nästa sportlov. Ja, det kommer jag.
-Jag funderar på om den där vansinnigt dyra krämen var värd sina kronor. Jag ställer den nog i kylen, så får nån av ungarna ta över den.
-Jag undrar om Guldgrodan och Silverfisken är samma "gök"
-Jag funderar på att dra igång en manikyr klockan halv fyra på morgonen.
-Jag undrar vem som skar halsen av tjejen i Unni Lindells deckare "Sorgmantel"?

Asch, jag lägger mig i sängen igen och tar reda på det.

Over and out/Mamselamsen, slutfunderad

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

hehehehee jetlag är inte att leka med det märker ju jag!

6:47 fm  
Blogger Silverfisken tycker...

Det spelar väl ingen roll att jag säger att det inte är jag, men så är det i alla fall. Det. Är. Inte. Jag.

6:50 fm  
Blogger Humlan tycker...

Många små funderingar poppar upp, under småtimmarna... här också, de senaste nätterna.

När jag läste om din kräm, lät det nästan som om du skulle lämna bort den för att den var så dyr!
Det ska du väl inte!
Men var den inte bra för dig, så är det väl bra om någon annan kan njuta av den.

10:07 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hihihi.... jag har fått Silverfisken att kommentera. Jag har uppnått mitt mål.

Virvla: Nix!

Humlan: Nä, den funkade bara inte å mig.

10:46 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka