.

Mamselamsen

tisdag, februari 07, 2006

En handfullveckor kvar!

Ohh... så sugen jag blir. Första kvällen i Hollywood ska jag frossa i det på California Pizza Kitchen
chicken_tequila_fettuccine[1]

Chicken tequila Fettuccine
"The original! Spinach fettuccine with chicken, red and yellow peppers, red onions and fresh cilantro in a tequila-lime and jalapeño cream sauce".


Ilva: Snacka om matbild!

Tyvärr är den inte min, utan jag har lånat den från ovan nämnda restaurangs meny.

Nu ska jag flytta mig från ryggläge i soffan till ryggläge i sängen. God Natt alla ute i Bloggosfären!

Over and out/Mamselamsen, som vill ha Tequila-asta NU!

13 Kommentarer:

Blogger Bloggblad tycker...

Kommer du förbi hos mig den här gången också? Du är SÅ välkommen!

10:17 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag flyger nog till Arlanda.

10:19 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag tror inte att du är sjuk. Du har bara RES-feber...

10:26 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

anne-maj: Då började den innan jag hade bestämt att jag skulle åka. Tänk vad kro__en vet innan hjärnan vet. :-)

10:44 em  
Blogger SilverLakeSwede tycker...

Ja, ser gott ut. Fast jag föredrar min tequila utan pasta :-)

Får man ge ett restaurang-tips (inspirerad av tanken på tequila)? El Conquistador på Sunset Blvd i Silver Lake (på hörnet Sunset Blvd och Griffith Park Blvd).
God mat (om du gillar Mexikanskt), billigt, och oftast en härlig stämning.

Jag lovar att en Margharita där får dig på gott humör...

10:52 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

David: Jag läste högt för Jessica/Stockholm i telefon, vad du skrev och hon tror att vi var där förrförra gången vi var över. Mest minns jag alla Coronas, som slank ner i min stru_e.... fast de dricker jag förståss lite överallt.

11:14 em  
Blogger X tycker...

Den pastan är verkligen kanongod!

3:49 fm  
Anonymous Anonym tycker...

God morgon

Mums vad gott det ser ut..Men Tequila i mat?
Ja tänk vad kreativa kockar kan hitta på
Så länge de inte slänger ner en massa eländiga bananer i maten är jag nöjd...

Med tanke på alla resturangtips du får kommer du inte behöva flyga hem iallafall *S* Det är bara att sätta dej i rullning i riktning mot Svedala.

Tjing

7:24 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Sabina: Du har väl självklart testat den! :-)

Cian: Ja, det finns mycket smaskigt runtmamselamsen där Camilla bor.

8:28 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja, det ÄR den! Tar man sen en Corona till är det smaskens med stort S.

9:11 fm  
Blogger Ilva tycker...

MENAR DU att det inte ar DU som tagit bilden???? Hade jag ALDRIG kunnat gissa!

9:13 fm  
Blogger X tycker...

Japp, jag har testat och den ÄR jättegod!

9:24 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ilva: Nu tror jag bara att du av någon konstig anledning försöker fjäska för mig. :)

Sabina: Ante mig!

9:39 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka