.

Mamselamsen

tisdag, februari 07, 2006

Nu är jag riktigt klurig!

Eftersom vissa siffror OCH bokstaven _ som i _ulsräknare inte funkar _å min dator, så har jag haft vissa _roblem med att ta mig in _å min mail. Men jag har minsann löst det... kluriga jag!

Man bara går långt in _å en hemsida... då blir koden i "fönstret" ovanför JÄTTELÅNG och nånonstans i denna kod, finns de siffror och bokstäver som jag behöver. Jag bara ko_ierar och swisch är jag inne i min mail.

Bara kolla in denna länken... rena smörgåsbordet för mig.

http://listings.ebay.com/Rings_W0QQcatrefZC6QQfcclZ1QQfclZ4QQfgtpZQQ... var tvungen att korta ner den.

Ibland blir jag så himla överraskad över hur klurig jag är. :-)

Over and out/Mamselamsen, som behöver vila hjärnan en stund.

9 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Du är så teknisk så :-)

Men du har inte funderat på ett nytt tangenbord ändå ..? Det klart det är mer spännande så här men ändå ..?

/PGW

2:52 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jo.... men vad kostar det till en la_-to?

Kanske lika bra att kö_a en ny dator.... denna har ju några år _å nacken.

3:17 em  
Blogger Cornelia tycker...

makalöst imponerande, du kan få lite PPPPPPP:n här som du kan kopiera också.

3:40 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Taaaack!

3:53 em  
Blogger Monica med yffen tycker...

Så smart! :) Det är väl just i riktig nöd som alla smarta idéer dyker upp.

4:18 em  
Anonymous Anonym tycker...

Du överträffar dig själv!

Vad tycker du om Martha som gick på fyran idag kl 15.05? Såg du träskor i guld? Dom sa att virkningen och stickningen sänker blodtrycket!!!

4:23 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

anne-maj: Missat!

Yffe-Monica: Jag vet... det är nu det sprutar ideer ur mig.

Kolla! Jag lånade p:et från Cornelias ord "imponerande"

4:39 em  
Anonymous Anonym tycker...

*skrattar gott* men du är ju helt fantastisk :-)

*kramis*

8:01 em  
Blogger SilverLakeSwede tycker...

Du borde försöka rengöra tangentbordet först. Skaffa en sån där burk med komprimerad luft och blås rent, kanske ligger det lite kaksmulor eller spilld korv stroganoff i vägen. Fast i det senare fallet räcker det nog inte med att blåsa luft...

Att byta tangentbordet kan nog kosta en del, beroende på vad du har för laptop. Har du någon garanti kvar?

En tillfällig lösning kan ju vara att köpa ett vanligt tangentbord med USB kontakt och koppla in det. Din laptop blir ju inte lika portabel längre, men det vore ett billigt sätt att få tillbaka dina P.

10:24 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka