.

Mamselamsen

måndag, februari 06, 2006

Just nu känns livet lite skittrist.

Inget annat att göra än att sova... vila... gå _å toa... lyssna _å TV då jag inte orkar titta... dricka vatten... sova... slumra... ta en Treo... s_ruta näsdro__ar... vända _å mig... sucka... stöna... sova.

Ingen glamour, inget GULDIGT... bara febrigt, snorigt och jäkligt inaktivt. Bläää....

Over and out/Mamselamsen, gnällfisen


Det blir faktiskt ganska intressant, när tangenten med bokstaven _, som i _anik, fattas. Bara kolla när jag skriver så här: "_acka _a__as ka__säck" eller "Ska vi _o__a _o_corn"?

Tja, vad gör jag inte för att roa mig. :-)

7 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Här är lösningen:

http://www.battenburglace.com/gold_handkerchief.htm

/PGW

3:08 em  
Blogger Ilva tycker...

Det blir ju desto kuligare sen av ren o skar kontrast!

3:17 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

_GW: Absolut den i GULD!!! Jag tror snorfärgen står sig väl mot GULD.

Ilva: Ja__!

3:37 em  
Anonymous Anonym tycker...

Kollla in Martha Stewart på fyran kl 15.05 i morrn.. Jag spanade in den idag.
A-M

4:35 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

OK.

4:43 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Vem katten har snott ditt P? Är det katten?

5:07 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Nä... det gick raka vägen in i hårddisken och gick u__ i rök.

5:27 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka