.

Mamselamsen

tisdag, februari 07, 2006

Dagens kostcirkel!

Jag tror att jag fått med allt. Frukost, lunch och middag. /Ilva! Äntligen fick jag till en lyckad matbild/
Medikamenter liten
Om det nu finns någon som inte fattat, så ligger glamorööööösa Mamselamsen här med rinnande ögon, rödsvullen näsa, kallsvettig rygg, stickande hals, värkande leder och tusan vet om jag inte har en släng av fotsvett också. Men GLAMORÖS, det är jag! :-)

Over and out/Mamselamsen, direkt från sunk-morgonrocken

21 Kommentarer:

Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tack, ska nu försöka _eta in en tandborste bland allt äckligt gegg i munnen. :-)

12:42 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jamen då är vi i samma bransch - sunkbranschen. Har liknande symptom som du och går i morgonrock och nattlinne och tycker lite synd om mig själv. Tack och lov att bloggen finns! Krya på dig!

12:50 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Eva: Jag älskar att vra sunkig ibland. Kontrasterna blir så tydliga då. *skrattar*

12:55 em  
Anonymous Anonym tycker...

Är lite avis på dej faktiskt....

ja inte att du är sjuk stackare men att du får vara hemma med 2 gosiga katter OCH samtidigt veta att du inom en snar framtid slipper detta snöelände och får åka till värmen ( måste vara en skön vetskap)

Jag hade flunsan förra veckan och gick ner 3½ kg...Men jobbar på att äta tillbaka dom. (igår blev det semla till middag)

Tjing

1:24 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Japp (Kolla PPPPPP, sitter vid Stephans dator)Jag må vara sjuk... men jag är glad!!! Kattor, semester, snäll karl, OCH trevliga bloggare!!!! Kan man begära mer?

1:27 em  
Blogger Eva-L tycker...

Och det går heller inte att missta sig på vad som serveras den här gången!
Hoppas du mår bättre snart och gläds istället åt att du inte behöver hämta barn på dagis i knädjup (tror jag iaf) snö.

1:33 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

eva-l: Nä, idag är det klockrent!!

Stackars dig... men vet du? Hämta barn på dagis.. det går över. Jag tyckte det var igår som jag hade Jessica och Camilla små. Det sa bara vips och så blev de 25 och 27.

1:38 em  
Blogger Ilva tycker...

Otroligt det ser ju hur aptitligt ut som helst! Och med tanke pa hur sjuk du ar sa ar det ju straaalande!

1:52 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ilva mitt hjärta! Äntligen su_erlativ från dig! Det värmer!

1:58 em  
Blogger Humlan tycker...

Men det var då ett envist virus/bacill du har fått! Men det är ju bra att det inte har satt sig på humöret. Hoppas dieten hjälper!

2:19 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Humlan: Det är en sak att vara sjuk och en annan att vara sur.

2:26 em  
Anonymous Anonym tycker...

Kanonlyckad matbild!!!!

3:01 em  
Blogger crrly tycker...

Ååh, gött, resa snart! :) Du alltså... men jag med, ju! :)

3:44 em  
Anonymous Anonym tycker...

Min förkylningströst var idag: kaffe, semla och en god bok. Kanske ett tips?

3:58 em  
Anonymous Anonym tycker...

Mums! Ehhh.. kanske inte!

Krya på dig din stackare och hoppas du inte drabbats av samm aförkylning som jag haft (har en smula fortfarande)

4:29 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

crrly: Mmm...lyllos oss!

Eva: Konjak och gelehallon funkade bra igår.

Hexi: Jag vet inte vad som är länge. Mitt började i fredagsmorse. Lite känningar på torsdagskvällen.

4:43 em  
Anonymous Anonym tycker...

Man får hoppas att det sitter något receptbelagt bland alla dessa kartor och burkar.

6:06 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

magnus: Ja, det är t.o.m. en röd triangel på den.

6:11 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Hörru! Det ser smaskens ut! Du måste lägga ut receptet!

10:19 em  
Anonymous Anonym tycker...

Du märker efter ett par veckor om du fått min, Makens o Svärfars förkylning. Om den håller i sig så där 6 veckor eller mer så vet du.

11:17 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Bloggblad: Asch, det behövs inte. Man bara shoppar loss lite, inne på Apoteket.

Hexi: Tack... låter uppmuntrande!

8:32 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka