.

Mamselamsen

tisdag, februari 07, 2006

Humöret stiger i samma grad som febern.

Men det liksom tar ut varannat och jag är mer glad än febrig. Varför? Jo, det ska jag berätta.

Cian: Vi närmar oss en "Åke"... med stormsteg.

Sen alla Ni som inte tror att jag är det enda sanna Mode-oraklet... tänk om. Som Ni vet, skrev jag i somras om vilka trender som kommer inom några år. Kolla här !

Knytblus... lackskor! Det enda som fattas nu är axelvaddarna. Men bara lugn... de kommer... de kommer. Så... det är helt OK att dyrka mig! En och annan offergåva mottages tacksamt i utbyte mot nya "oraklingar"

Over and out/Mamselamsen, the next Faith Popcorn... kolla hur jag kunde kopiera bostäver

14 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Ha ha, nu vet jag avrt jag ska trendspana iallafall :)

5:04 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jajamensan! *sätter näsan i vädret*

5:34 em  
Blogger Humlan tycker...

Jodu, jag kommer ihåg var jag såg det först... *skratt*

5:40 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

pius: Jaa...det är min Camilla. Och det är henne jag ska hälsa på i mars. En välbehövlig semester i solen... i kombination med mycket musik och konserter.

6:09 em  
Anonymous Anonym tycker...

Så kul....

Att få göra en Åke alltså :)

Att lack börjar bli poppis igen visste jag men knytblusen..Njaa inte riktigt min stil...

Platådojjor javisst...Allt som kan öka mina blygsamma 1.60 cm är välkommet...

Tjing

6:29 em  
Anonymous Anonym tycker...

Har du storlek 37/38?

*tänkte på de där "ûberkäcka lackstövlarna jag har..

Jag använder dem bara max 1 gång om året...(så det är en lämplig offergåva) *S*

6:32 em  
Anonymous Anonym tycker...

Inte knytblus - aldrig! Där är jag lika kategorisk som du med knäbyxorna..

6:47 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

marskatten; Bara invänta axelvaddarna. :-)

6:52 em  
Anonymous Anonym tycker...

Nä-ä, inte axelvaddar heller! Never.

7:25 em  
Anonymous Anonym tycker...

förlåt mig... men jag blir alltid så full i skratt när jag ser en kort tjej med platåskor... det hjälper ju liksom inte! *grin* Min "ekorre" var med om detta fenomen i slutet av 70-talet... en relativt lång tjej kom fram till honom och sa till honom att resa sig. Han gjorde det och trots 5-6cm platåskosula så nådde han henne ändå bara till nästippen. Där ser du att det inte hjälper! sa hon... Den dagen accepterade han sin längd och slutade med platåskor.

8:14 em  
Anonymous Anonym tycker...

Men nu verkar ju dina "P" funka igen iaf! ;-)

9:00 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

sarah: Nä jag ko_ierar in dem... när jag orkar. :-)

9:56 em  
Blogger Gagga tycker...

Åke? Min katt?

10:25 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

gagga: *skrattar* Nä, en kille från en reklamfilm där han vann på lotto. Och han hette ÅKE!

10:47 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka