.

Mamselamsen

onsdag, januari 25, 2006

Rastlös fast vi nyss haft rast.

Nä, nu vill jag verkligen åka hem. Prata lite löst om vad Stephan ska fråga om ikväll, när han träffar killen som har stället som vi är lite intresserade av att hyra. Allt för att ha något att göra och framförallt slippa ha AF hängandes i hasorna hela tiden.

Så idag känns det som en riktig gnäll-dag.... rastlös-dag... bortkastad-dag så här långt.

Nä, nu slutar jag skriva här, så jag inte förstör min image som den ständigt positiva Mamselamsen.

Over and out/Mamselamsen, lite smått opositiv som en katod... just nu.

4 Kommentarer:

Blogger Humlan tycker...

Jag känner igen den där rastlösa "jag vill hellre vara någon annanstans och göra någon nytta"-känslan.

2:55 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hmmm jag börjar undra, är det VerkligeN ingen personal på AF som läser din blogg? Jag menar, de borde väl snart börja "dra öronen åt sig" som man säger på klurig svenska... eller tror du de tänker som så "all publicitet för AF i Nybro är bra publicitet"? *lol*

5:51 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Humlan: Nä, jag tror faktiskt inte de gör det.

Och om de skulle... jag bryr mig inte.

6:11 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Då kan jag vifta på svansen och känna mig stolt, då. Jag har varit ledig, men gjort roliga saker (sångpedagogbesök + skrivit på en grej) och nyttiga saker (diskat, promenerat, städat)
Sällan har jag fått så mycket gjort på en ledig dag.

8:45 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka