.

Mamselamsen

onsdag, januari 25, 2006

Jag har fått en utmaning från Anne-Maj....

och här kommer resultatet.

Fyra jobb som jag haft.
- Musiker
- Sjöman
- Receptionist
- Egen företagare

Fyra platser som jag har bott på.
- Neuchatel
- Ramdala
- Sundbyholm
- Åsså Nybban förståss

Fyra TV-serier som jag tycker om att titta på.
Oj oj oj... jag tycker inte om några serier överhuvudtaget. Känner att jag inte har tid att binda upp mig till vissa tidpunkter.

Hemsidor jag besöker dagligen.
- Min egen blogg förståss
- Jessicas blogg
- Camillas blogg
- Min mail
- Nordnet.... förståss!

Fyra favoriträtter.
- Vågar man skriva Korv Stroganoff?
- Min Fisksoppa
- En rejäl Oxfilé Gorgonzola
- Sjömansbiff.... Mammas!

Fyra ställen jag skulle vilja vara på just nu.
- Californien
- Stockholm
- Californien
- Stockholm
- Förutom det... så längtar jag hem till Nybro. Vill inte vara här i Kalmar just nu.

12 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Jamen ... oxrullader då!? /Tina sötsyster

10:42 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jaa... de glömde jag. Gud vilka oxrullader hon kunde göra!

10:45 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Härligt, men fick du med alla frågor:-)

10:55 fm  
Blogger Petra tycker...

korv stroganoff är min favoriträtt också!

11:11 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Har jag glömt nån?

11:12 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Asch, jag lömde ett par.

- Ställen jag semestrat på.

Los Angeles.
Las Vegas
Kanarieöarna
NordAfrika
...... får man fortsätta?

Vad var det mer jag glömde?

11:14 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Film som du gärna ser om och om igen:-)Bra jobbat!

12:19 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

OK!
Film som jag ser om och om igen:

- Nää... faktiskt inte någon. Hade det däremot stått böcker, skulle jag ha kunnat rabbla upp en massa.

12:56 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

i Schweiz

1:57 em  
Anonymous Anonym tycker...

Sjöman

Va coolt....
Ovanligt för en kvinna..
Det har precis släppts en bok om kvinnliga sjömän men det handlar mest om 1900-talets början och på den tiden var nog inte du med :)

(boken heter Kvinnliga sjömän-finns dom? av Ingrid Kaijser)

Schweiz är fint...Har varit där rätt mycket...

Tjing

2:32 em  
Anonymous Anonym tycker...

När jag skrev.. ovanligt för en kvinna.. så var det inte meningen att det skulle se så dumt ut...
Eller ..usch det här blir fel...men

jag är ju utbildad röris och det är oxå ovanligt för en kvinna...

Det var inte meningen att det skulle se så patroniserat ut *S*

2:41 em  
Anonymous Anonym tycker...

....tv-serier....det är det som videon är till för... man spelar in och tittar när man har tid. Annars blir det lätt att man tittar på insidan av ögonlocken istället = man tar sej en liten power nap (finare än att skriva att ma somnar ifrån alltihop:-):-):-9

4:24 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka