.

Mamselamsen

tisdag, januari 24, 2006

Före- och efter-bilder. UPPDATERAD!

Ser Ni skillnaden?
Magtryckare1 liten
Före!
Magtryckare 2 liten
Efter!

Gissa nu, så ska jag snart meddela skillnaden. :-)

Over and out/Mamselamsen, så jäkla heeeet!


Uppdaterad 14.15
Jag har alltså införskaffat en ny stenhård "magtryckare" (en sån med hyskor och hakar på framsida). Jihaaaa... alla valkar som bortblåsta (brösten blev något större) och jag gick ner minst en storlek i midjan. Andas? Ja, ibland. *skrattar*

Nä, faktum är... den känns lite obehaglig i början, men sen kan man inte vara utan den. Förutom att den trycker in lite här och där, stagar den upp ryggen också och jag får en magnifik hållning.

Over and out/Mamselamsen, smal som en vidja.

18 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Nån slags...eh....gördel? :)

1:53 em  
Blogger Jenny tycker...

Herre jösses vilken skillnad. Ta inte illa upp, men sen sån vill jag också ha!

1:53 em  
Blogger Morgondimma tycker...

Är det det som är "magtryckare"?

1:58 em  
Blogger Eva-L tycker...

När du lyfter armarna högt åker magen in :-)
Är det obehagligt? Det ser ut som nåt jag skulle vilja ha, bara man inte blir alltför frustrerad av att ta på den...

2:00 em  
Anonymous Anonym tycker...

Inte var det maggördel, inte var det för att du höll högt.. jag tror du har s.. på lite..

2:06 em  
Anonymous Anonym tycker...

Det är därför vi inte har sett så många skapandes-bilder från köket...Du går på Nutrilett...

Tyckte förresten att båda bilderna var bra....

2:12 em  
Blogger Ilva tycker...

VAR KOPER MAN EN SADAN? THIS IS URGENT!!!

2:14 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

ilva: Köp den i närmaste underklädesaffär.

2:18 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

cian: Tack!!!! Det kommer SNYGGA och SMAKFULLA matbilder idag!!

2:22 em  
Blogger PGW tycker...

Andas är överskattat ;-)

2:24 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jaha, jag som tänkte gissa på att du hade fixat till bilden med datorns hjälp, men det där håller ju i verkligheten också. Mycket bra!

2:44 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag såg de meddetsamma - magtryckaren!!! Men......kan du klämma ner nån mat nu?!

2:48 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag har precis smällt i mig två stora mackor med leverpastej. Inga kräkreflexer än. :-)

2:52 em  
Blogger Cornelia tycker...

Jag såg!!!

6:23 em  
Anonymous Anonym tycker...

Det ser asbra ut!!! Jag skulle också behöva en, inte för att jag har något som hänger ut - utan min rygg gör mig ständigt påmind om att jag har en dålig hållning när jag sitter ner. =(

7:16 em  
Anonymous Anonym tycker...

Farmor hade något sådant. Laxrosa till färgen och den hade allt - hyskar & hakar, snören och spiraler. Hon blev rak som en pinne i ryggen och hade världens bysthylla och platt mage. OCH hon led instängd i detta fängsel.

Tacka vet jag min vackra svarta strama body. Allt ser vacket ut i den.

/Tina sötsyster som snart kanske dyker upp och dricker upp vinet.

7:27 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

andreas: Jag kan ge dig tips om var den kan inköpas. *ser hemska bilder framför mig med dig i magtryckare*

Tina: Jag veeeet!!!!

7:50 em  
Anonymous Anonym tycker...

Åh, va hemskt! Jag tycker du är mycket finare på bilden utan den fruktansvärda "magtryckaren"! Får du inte ont?

10:16 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka