.

Mamselamsen

måndag, januari 23, 2006

Äntligen.... UPPDATERAD!

måndag!

- Ny vecka = nya tag
- Underbar hög luft ute och minst minus 10 grader.
- Fantastiskt mycket snö
- En as-kalas-kurs väntar.
- Mysigt mörkt ute.
- Härligt med fem dagar till fredag.
- Tre tankeväckande mil i bilen
- Motion genom skrapande av bilrutor
- Hurra jag kan bylta på mig hur mycket kläder som helst och därmed dölja valkarna.
- Jag kan smeta på min jättefeta kräm så jag inte förfryser kinderna.
- Halleluja, för mina kreativa kattor som lyckats pilla loss skösnörena från mina präktiga kängor. Och dessa skosnören är nu puts väck.
- Måndag = nya tag med att ljuga hur mycket som helst för sig själv.

Over and out/Mamselamsen, hur jäkla korkad som helst


Uppdaterad lite senare.

- As-kalas.... jag sparar bilen idag! När jag skulle starta den lät den bara: "Owom... owoom... poff." Nä, den var inte alls lika optimistisk och positiv som jag... den t.o.m. dog. Får se om vi kan "heala" den under dagen.

Over and out/Mamselamsen, pigg och mer vaken än nånsin.

10 Kommentarer:

Blogger PGW tycker...

Kombinationen katter-skosnören är inte riktigt bra hörrö ...

7:10 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Lycka till Mamsen, det blir en underbar dag och en fantastisk vecka! Vi är glada här Dotter och jag, det är bara -8 idag! Hurra!

7:16 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Hej! Du har tidigare skrivit om en ansiktskräm som du hela tiden återkommer till, snääälla vilken är det måste genast köpa den :-) Ha en toppenvecka!

8:04 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

monica: Det hoppas jag verkligen inte.

Kristina: Det är "Shizeido, benefiance". Och nu på vintern kör jag med "enriched revitalizing cream". Jag vet att den finns på "mallet" bredvid "the Chinese theatre" för ca 35$.

Men vad tusan... du kan ju inte köra dit upp för det.

8:15 fm  
Anonymous Anonym tycker...

*Gääsp*

8:19 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

anne-maj! *avundsjuk*

8:28 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Sandra: Finns inga i Nybro.

9:32 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Så om jag hälsar på hos dig då kan du i alla fall inte öppna och säga "Nejtack, vi ska inte ha några skosnören." *grin* (gammalt skämt från den tiden nasare knackade dörr... ;-)

10:01 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Josephine: Jag hittade det vältuggade skosnöret på soffbordet.

10:11 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Skosnören, oja.
Här tjuvas det på garnystan!

11:43 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka