.

Mamselamsen

söndag, januari 22, 2006

Nu är det dags att hon tar sig till "the next level".

När Camilla kan få en gitarrist, som bestämde sig för att sluta spela publikt för många år sedan, att ställa upp på hennes konsert/show, då är det dags.
Nytt
Inte nog med det! A&R:sen i Los Angeles, som förut sagt att det går bra att lämna CD:n till dem, har nu legat på henne om att de MÅSTE få den.

OCH... en kontakt via STIM är också intresserad av henne som låtskrivare.


Men jag vet att det inte hjälper att tjata på henne. Låtarna är under mixning och vissa "vocals" ska göras om och andra ska nyinspelas. För det är ju inte bara de tre låtarna på myspace.

OK.... jag, din "manáscher" väntar otåligt. (OBS!!! Det är OK om Ni stressar/peppar henne på bloggen... så det händer nått)

Over and out/Mamselamsen, vars högskola gav henne VG i marknadsföring. Märks det? :-)

13 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Sitter i morgonrocken och du hunnit med en del inlägg idag!

10:32 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja, men nu får det vara nog! :-)

10:34 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Och du! Jag sitter också i morgonrocken.

10:34 fm  
Blogger PGW tycker...

Varför skulle man ha något annat än morgonrock på sig så här dags en söndag?

11:21 fm  
Blogger Monica med yffen tycker...

Det ser ut som det börjar röra på sig ordentligt för Camilla. Jag förstår att du är otålig som manáscher- det skulle jag också vara.

11:43 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

PGW: Finns det egentligen något alternativ?

Monica: Japp... men som vanligt tar ju allt sån himla tid.

12:02 em  
Anonymous Anonym tycker...

Är väldigt nyfiken att få höra låtarna, men tycärr är myspace blockat här... :(

12:15 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

henrik: Stackare... för hon är en superdjävlig låtskrivare. Fast å andra sidan... inspelningarna på myspace är ganska dåliga inspelningar. Obearbetade!

12:19 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Klädd i morgonrock är jag också än. Men jag har inte sjungit någon morgonrock än...

12:24 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

bloggblad: Inte jag heller... ska jag vara helt ärlig rocken kommit av sig/mig. Sitter här nyduschad OCH påklädd!!

1:03 em  
Anonymous Anonym tycker...

Roxette - släng er i väggen, snart gör Calua internationell karriär. Här i Nederländeran får man fortfarande ABBA slängt efter sig som om svensk musikexport stannade 1980!?? hm.

9:47 em  
Anonymous Anonym tycker...

ha ha - jag ser det för mina ögon -ett helt gäng glada tanter i morgonrockar vid sina datorskärmar, vilken bild! *ler brett*

9:49 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Japp... här sitter vi och slappar järnet. :-)

10:13 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka