.

Mamselamsen

söndag, januari 22, 2006

Lika konstigt idag.

När jag går in på min blogg, så är det sista inlägget "Snö... snö... snö.." KONSTIGT! Måste fråga Jessica om det kan ha skett något när Elsa låg och värmde magen på tangentbordet. Ja ja... "no big deal", jag kommer ju in bakvägen via blogger i alla fall.

Förresten... kommer Ni ihåg den här bilden från början av november?
Kiss-Ebba liten
Jag har nyss varit i "damrummet" och..... "pudrat näsan". Skillnaden från bilden då till nu är att jag har TVÅ åskådare... en på var sida om toastolen under mitt "pudrande". Och båda ska absolut leka med pappret efter att jag "pudrat" klart, vilket resulterat i en och annan liten rispa på mina nedre-bakre regioner.

Hm... undrar om det här egentligen är information som Ni vill ha?

Over and out/Mamselamsen, ny-pudrad


Uppdaterad två minuter senare.
Idag funkar allt som det ska. Hur det gick till vet jag inte. Men ärligt talat så skiter jag i det... bara det funkar.

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Kanske kan var OK - annars får du väl stänga dem ute. ....bättre än "herrkiss" på golvet iaf:-)

8:37 fm  
Blogger Ilva tycker...

Det var na't vajs med Blogger igar har med, ibland fick jag inte upp blogger bloggar eller kommentarer, det var liksom on-off hela dagen.

8:46 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ilva: Vad skönt att höra!!!

8:48 fm  
Anonymous Anonym tycker...

*asg* skit-roligt juh!

9:51 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka