.

Mamselamsen

tisdag, januari 24, 2006

Klonk klonk klonk....

Jag har precis pratat med Millan
Millan poserar liten
och fått en massa ny musik i öronen. Skillnaden från förra året är att idag är inte "klonk-klonk-klonket" ackompagnerat av en massa svordomar vid felspelning. Idag spelar hon RÄTT hela tiden. (F...n hon är duktig!) Så Helén.... den låten "is a tribute to you"! Fasen, Ni måste vara riktiga polare NI! Eller rättare sagt... jag vet att Ni är det.

Det var väl allt denna stolta moder hade att säga för denna gången.

Nä, förresten... Millan har börjat styrketräna och har en djävulsk träningsvärk. *skrattar rått* Det kostar att ligga på topp!

Over and out/Mamselamsen, som säger: Att det är inte frågan om OM du kommer att slå, utan NÄR!

7 Kommentarer:

Blogger LipglossHeaven tycker...

BONK, BONK, BONK!!! Jag slar och slar och slar...men inte fan hander det natt!! *ler*

7:43 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja men, jag tycker det är vackert!

7:46 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Spela igen.... så ALLA hör.

7:46 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

AAAAAAh.... fattar!!! Ibland är jag ganska trög alltså.

7:55 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ja, pojkvännen har sådana (BUS-serveter)- men jag vet inte, jag brukar bli så orange av dem =) Men jag är ändå brunare än honom och det är ju huvudsaken =)
+ att jag pudrar på massa bronxer *haha*

7:57 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

andreas: Hell yeah!

8:15 em  
Anonymous Anonym tycker...

Nu går jag och lägger mig. Du har fått utmaningen av mig. Gå in på min blogg:-)

11:13 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka