.

Mamselamsen

onsdag, januari 25, 2006

Nu jäklar är det riktigt seriöst på kursen.

SKRIVNING!!!!

*gäspar* Så jag har suttit här och bokfört och kalkylerat lite. *gäspar igen* OCH lämnat in!

Hur mycket tror de att jag bryr mig? Jag menar en sån här kurs tar man ju inte ens upp på CV:n.

Men alla sitter gravallvarliga runt omkring mig och skriver så pennorna glöder. Nä, jag tar nog fram min stickning nu istället... ja, jag har den med mig. :D Ska vänta in Gunilla så vi kan dra iväg och äta lunch.

Over and out/Mamselamsen, som värmer upp stickfingrarna.


3 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Hej! Jag har följt din blogg under en längre tid och ser alltid framemot nya inlägg! Tycker att du verkar ha en skön inställning till livet och som en ung kvinna i "karriären" har jag mycket att lära :-) Jag har dock reagerat och provocerats av dina inlägg ang AF och så även idag. Jag tycker att det är helrätt att man aktiveras som arb.sökande och att man får en chans att lära sig ngt nytt. I mitt arbete är jag ibland och informerar på AF och jag är oerhört less på att möta människor som inte ser AF som en seriös myndighet där man har möjligheter att få hjälp till nytt arbete. Jag hoppas du vill kommentera mitt inlägg och min fråga är: Vad vill du att AF ska göra för dig?
Mvh Lisa

6:25 em  
Anonymous Anonym tycker...

Börjat sticka, du????

6:57 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Lisa: Jag gör ett inlägg om det istället.

7:42 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka