.

Mamselamsen

onsdag, januari 25, 2006

Kväller!

Glömde berätta... trots att jag struntade i en kalkyleringsgrej på SKRIVNINGEN (kändes för lång) och glömde amortera ett lån på bokföringen, fick jag iallafall 85p av 100. Inte illa för en som inte öppnat en bok. *skryter* Vad jag nu ska med det till?

Stephan är iväg och diskuterar med killen nu.... sen ska vi bara se på pränt om det han säger är riktigt, så får vi se om vi inte hoppar på det här så länge. Utan att säga för mycket så ingår detta i en mycket strategisk plan som vi har... men det kan man inte prata högt om här.

Efter hemlagad pyttipanna och en tupplur i soffan känner jag mig på mycket bättre humör.

Är det så att vi hoppar på det där stället, kommer det förmodligen att komma direktrapporter från Hollywood inom en snar framtid.... inom en månad eller så. (Kristina i Santa Monica.... fika?)

Jaa, den tanken gör mig riktigt riktigt glad. Värme!!!! Sol!!!! Shopping!!!! Mingel!!!! Musik "en masse"!!!

Over and out/Mamselamsen, hyfsat positiv. :-)

12 Kommentarer:

Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Mmm... vi får se ikväll om vi är lika positiva.

6:44 em  
Anonymous Anonym tycker...

Fröken är nöjd:-)

6:58 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hoppas det går bra...

*drömmer själv vidare om "mitt" hotell & dykskola i Kroatien*

Jag har skrivkramp just nu..Men det beror på att jag har lite vintertrötthet..Orkar knappt nånting...Heltidsjobb och Vilding tar all tid men jag kommer nog inte kunna hålla mej borta från bloggandet.Är ju en liten åsiktsmaskin och har svårt att hålla tyst

Dina katter och Skaaaapandet är vad som får mej att skratta..Speciellt på Fredagarna *S*

Tjing

7:01 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Anne-maj: Lite!

Cian: Då fortsätter jag att skriva samma gamla gojja som alltid då.

7:08 em  
Anonymous Anonym tycker...

;)

Ska se om jag kan sjejpa till mej lite....Ja med mitt bloggande alltså :)

/C som har kommit så långt att hon vet vilket hotell hon vill köpa och undersökt kundmarknaden för dykskolor.... Nu är det bara kulorna kvar....

7:19 em  
Blogger SilverLakeSwede tycker...

Ja, solen skiner, men det var faktiskt bara 12 grader här i morse. Brrrrr...
Jag har till och med långärmad tröja idag.

Nyfiken på vad ni planerar, och håller tummarna för att ni tänker starta ett riktigt mysigt fik i min del av Silver Lake.

Kan vi få några ledtrådar?

7:24 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Cian: Testat banken? *ler*

David: Hellre 12+ än 12-.
Det är inom restaurangbranchen... men någonting som enl. Camilla fattas i LA- området. Vad hon känner till.

7:35 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

David: Huspriserna i Silver Lake? Lägre än i Santa Monica hoppas jag.

7:35 em  
Blogger SilverLakeSwede tycker...

Ja, mycket lägre priser, även om dom gått upp en hel del här också. Vi bodde i Venice tidigare, och det fanns inte en chans att vi skulle kunna köpa hus där.
I områdena närmare Downtown finns det fortfarande hus till någorlunda rimliga priser. Lite mer etniskt blandat och "gritty" än The West Side, men det tycker jag bara är bra.

7:53 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

David: Jag ska kolla det när jag åker över i vår. Men som sagt.. steget är fortfarande långt.... alla papper! *pustar*

8:12 em  
Anonymous Anonym tycker...

men sluta skriva sådär - jag dööör ju av nyfikenhet!!!

12:18 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Klart att vi ska fika!!!

10:41 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka