.

Mamselamsen

onsdag, januari 18, 2006

Här är den!

Min nya jack-kofta eller koft-jacka om man så vill... med pälskrage och "samvetsskärp".

As-kalas-outfit liten
Jag tycker att jag har en ytterst spännande total-outfit. Snajsig tröja ihop med rosarandiga pyjamasbyxor i flanell... och INGEN tutthållare! Ebba von Sydow, vad sägs om det?

För den som har ögonen med sig, så ser Ni att på golvet bakom mig ligger två par stumpor, ett par tofflor, och två par stövlar. Förresten TRE par strumpor och ett antal möss.

Kolla även in min frisyr. Den kallas "direkt-från duschen-bakåtslickad-utan-någon-som-helst-styling". Den är i alla fall naturell-spontan! :-Tja, det var väl vad man kunde läsa ut av den bilden.

Over and out/Mamselamsen, som omedelbart måste ta av tröjan... den sticks. Krävs top under!

11 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

samvetskärp? O_o

Vad är det?

7:54 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Sammetsskärp då. Försökte säga som Madicken. :-)

8:03 em  
Blogger MB tycker...

Supersnygg....eller as-kalas ifall du vill...och som vanligt är du ett förbålt tjusigt fruntimmer trots det fuktiga håret :-)) Naturlighet är det bästa "blink"

8:06 em  
Anonymous Anonym tycker...

Tror jag ska köpa en sån, men i ROSA!

8:10 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Maleandro: Som sagt... snart friar jag!

anne-maj: Den fanns bara i brunt. Jag skulle nog ha köpt en i rosa också om det hade funnits.

8:25 em  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

snygg snygg snygg.. själv vill jag ha en grön.. såklart.. eller en svart..

8:38 em  
Blogger Terése tycker...

Supersnygg kavaj/kofta!

8:49 em  
Blogger Humlan tycker...

As-kalas och supersnyggt! Ha-begäret satte genast igång!
Och flanellpyjamas är skönt att "skrota runt i" den här årstiden...

9:58 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Lyckliga grodan: Den fanns bara i brunt.

Humlan: Speciellt efter duschen... jag fryser så förskräcklig då.

10:23 em  
Anonymous Anonym tycker...

Skööönt att någon i "din ålder" inte för att du är gammal och så, men de jag känner som är över 50 och kvinnor skulle inte dröööömma om att lägga strumpor på golvet.. Jag väntar och väntar på att jag ska bli mer ordningsam, men det händer inte så nu har jag en förebild ;-)

4:28 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

*fnissar*

6:10 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka