.

Mamselamsen

tisdag, januari 17, 2006

Ny dag... nya chanser.

OK.... ny dag är det i alla fall!

Nya chanser? Nu måste jag verkligen tänka.... hm... vad ska jag chansa på idag då?

Jag ska chansa på att vara gó och glad hela dagen, samt inte reta mig/störa mig på olika bloggar. = Jag går inte dit! Jag håller mig i den lilla kokong av bloggar som jag gillar att läsa. SÅ... så enkelt var det.

Sen ska jag minsann chansa på att bokföra, utan skyddsnät, löner tillsammans med semesterlöner. Himmel, det är MÅNGA bokföringsställen det.

Chansa på ny karl? Nä, fy fanken... då vore jag ju ovanligt korkad.

Chansa på en ny handväska? Tål att verkligen tänkas på.

Asch, jag vet inte... men jag återkommer om jag har tagit några chanser idag.

Over and out/Mamselamsen, med dagens första "fulblogg". =D

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

En ny väska tycker jag nog att du ska chansa på...Och varför inte även ett par nya skor?

Man kan aldrig få för många skor....

Tjing

8:41 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Läste förresten i tidningen idag att det inte är lätt att vara nikotinist i Kalmar län.
Nu skulle de tydligen förbjuda snus oxå för både personal och besökare inom landstinget.
Hujjeda mej...Cigaretter förstår jag..Jag tycker även jag som rökare att det inte luktar så gott men snus..så nära vill inte jag komma nån personal så att jag blir störd av snus...

Nää nu måste jag filtrera lite igen..
Tjing

9:29 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Mmmm... fundrar kanske på ett par nya skor.

Jaa du, det är tur att man inte jobbar inom landstinget... och aldrig kommer att göra.

Jag har nyss filtrerat... utomhus! Är det tillåtet tro?

9:55 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Jag har lärt mig att det är bättre att undvika dom bloggar man irriterar sig på. Folk har ju rätt att tycka vad dom vill även om dom är dumma i huvudet. LOL Men JAG mår bättre om jag slipper läsa det och varför slösa energi på nått som får mig på dåligt humör?

Men jag hoppas ju att jag fortfarande hör till dom du läser för en del av dagens uppdatering är ägnad just till dig. *fniss*

7:38 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ja jag hoppas du tittar in hos mig också ibland i alla fall :-)

10:43 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka