.

Mamselamsen

onsdag, januari 18, 2006

Skattemyndigheten avverkad... åsså lite shopping.

Ja, där var ju inte så himla mycket nytt. Jo, E-legitimation är ett måste nu... efter att ha förstått att man faktiskt kan ha den till mycket.

Frågorna jag hade, kunde de däremot inte svara på... hade jag nog inte förväntat mig det heller. Däremot fick jag ett namn på en kvinna som jag kan ringa. Och det var ju bra.

Vi fick långlunch idag, så Valida och jag drog runt lite i Kalmar... och självklart blev jag med en ny koft-jacka. Med PÄLS-krage! As-kalas alltså... passar till alla mina GULDIGA skor och handväskor.

Nää... jag har ingen inspiration att skriva mer. Jag försjunker istället ner i bokföringens ädla konst. *gäspar*

Over and out/Mamselamsen, imorgon jättehet i sin nya kreation.

5 Kommentarer:

Blogger Ilva tycker...

later fint! koftjackan alltsa!

1:27 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Sandra: Japp, men inte förrän idag har jag fattat hur mycket man kan göra med det.

Gramför allt att man slipper telefonköer och väntan på papperspost.

2:05 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ilva: jag ska inviga den i morgon... foto kanske? =)

2:06 em  
Blogger MB tycker...

Mamsen: Ivig mig i E.leg mysteriet....har inte en susning.....och ja...vi vill se bild på kreationen :-))

2:19 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Inviga dig i e-leg.... Googla på det.

Japp tar ett foto på det hela ikväll. Looooovar. *skrattar*

2:54 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka