.

Mamselamsen

måndag, oktober 03, 2005

Slut för idag och tack för idag!

Vi fick gå hem tidigare... tack o lov!

Timmen på eftermiddagen gick åt att intrevjua varandra om diverse ganska ovesäntliga saker. Men jag valde en tjej/kvinna, som verkade vara lite som jag. Så vi både frågade och svarade på samma gång, så den intervjun var snart avklarad och vi kunde prata skit i stället.

Och tänk så OERHÖRT mycket klokare jag blev efter denna dagen! *ler lite snipigt*

Får inte glömma.... får inte glömma... får inte glömma att handla kaffe och kakor till fikat i morgon. Det är mitt absolut största projekt idag. Ser Ni vilka framsteg jag gjort.

Nä, nu lämnar jag "Vuxendagiset" och återgår till något meningsfullt. Läsa... bära ner böcker från vinden. Där kan vi snacka projekt!

Over and out/Mamselamsen, som just nu har en Ebba som försöker jaga min fingrar på tangentbordet.

8 Kommentarer:

Blogger vuxetbarn tycker...

Hej,

tack för ditt inlägg!!! Jag har inte gått länge på Al-Anon bara sedan april. Men det hjälper mig att komma ihåg saker som jag förträngt, och påminner mig att detta är något som jag måste ta hand om.

2:42 em  
Anonymous Anonym tycker...

Glöm bara inte handla kaffe o kakor! Kram!

3:53 em  
Blogger PGW tycker...

Vad är det egentliga syftet med den här kursen? Finns det specifierat på något sätt? Hur länge ska du ägna dig åt de här djupsinniga kaffediskussionerna som på något vis ska utveckla dig eller vad de har tänkt sig??

4:00 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

PGW! Nån vidare utveckling kommer kanske inte jag att uppleva. Men jag är övertygad om att det finns de som kommer att göra det. Kursen pågår i 4 veckor. Ska börja jobba hårt på att hitta nått vettigt att göra istället.

tonårsmorsan! Kaffet och kakorna inhandlade. *pustar* =)

4:55 em  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

muffin och Puh som våra katter heter, just idag kan jag tillägga (de byter namn varje dag) krafsar på skärmen när jag skriver.. men jag är ju lite rädd om min nya fina plattskärm så de får finna sig i att bli nedfösta..
kaffe och kakor.. du får väl använda fyra veckor till att tänka på roligare saker.. de har kanske datorer på AF??

5:55 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jajamensan... många datorer finns där. Jag har bloggat på kurstid idag. Hihii....

6:02 em  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

du är ju där för att lära dig få självkänsla och ta initiativ.. det är precis det du gör när du bloggar på skoltid..

6:10 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Japp....helt klart. Men jag kan ju inte berätta för någon där om min blogg, med tanke på vad jag skriver nu. *fnissar*

7:14 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka