.

Mamselamsen

söndag, oktober 02, 2005

Tänk så lite hon begär.

En bjärt färgad dammvippa och lyckan är total. Ebba blir alldeles till sig i trasorna, när jag plockar fram den och viftar lite med den. Hon springer och hoppar som en galning för att få fatt i den och "DÖDA" den.

Man får vara lite smart... man kör slut på henne starx innan vi går och lägger oss, så hon inte hittar på en massa hyss under natten... vilket hon brukar göra.

Over and out/Mamselamsen, som just nu har en Ebba som sitter mitt framför skärman, så jag ser inte ett smack av vad jag skriver.

5 Kommentarer:

Blogger Kajsakarin tycker...

Lova att du inte slutar blogga! Jag blir så glad av att läsa din blogg!

10:16 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag lovar! *lägger allvarligt handen på Svea rikes lag*

10:24 em  
Anonymous Anonym tycker...

Håller med Kajsakarin till fullo!

10:29 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tack. *rodnar som en blyg viol*

10:37 em  
Blogger Sallin tycker...

Dom vet hur dom ska göra för att få uppmärksamheten. Min sista katt la sig alltid mitt i boken om jag, mot all förmodan, fick den enligt henne korkade idén att läsa istället för att umgås med henne.

10:42 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka